Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)

Miről mondanának le az emberek? A Youtube-ról vagy a tévéről? Az online vásárlásról, vagy arról, hogy továbbra is járhassanak üzletekbe? A home office-ról vagy az irodai munkavégzésről?

Menthetetlenül digitálisak vagyunk már, vagy ragaszkodunk még „hagyományos” szokásainkhoz?

Kurucz Imre Internet Hungaryn tartott előadása sok meglepetést tartalmazott. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki
20 éves az NRC|

20 éves az NRC, 20 éves az online piackutatás

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével.

okosotthon eszközellátottság|||

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő

|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó

de_DEDE