Podcast
Research&more az NRC piackutatási podcastja
Az NRC research&more piackutatási podcast célja, hogy szórakoztassa, inspirálja és motiválja a hallgatókat. Az előadók által megosztott tapasztalatok, tanácsok és a legújabb trendek új nézőpontot nyújthatnak a piackutatás terén. Emellett, a podcast adások segíthetnek a hallgatóknak megérteni a piackutatás fontosságát, valamint megtanulni, hogyan használható a vállalatok számára.
Podcast cikkek
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
Áremelkedések: Ismerd meg a lakosság 2024-es inflációs várakozásait, illetve az ügyfelek véleményét a szolgáltatók inflációkövető díjkorrekcióiról.
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai 2024
Fejleszd vállalkozásodat! Ismerd meg az ügyfélelégedettség kutatás módszereit és alakítsd ügyfélélmény stratégiádat.
A piackutatás 2024-es trendjei
Piackutatás 2024. Mega-, és mikrotrendek, szakértői beszélgetés Falus Tamással és Géczi Tamással a piackutatás jelenéről és jövőjéről az NRC friss podcastjében.
AI forradalom a piackutatásban: új kihívások és lehetőségek
AI a piackutatásban: Kulcs a sikerhez vagy veszély a szakmára? Ismerd meg, miért fontos a piackutatóknak az AI. Hallgassatok ránk: NRC research & more podcast
Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.
Magyar Podcast trendek 2023-ban
Az elmúlt időszakban a médiapiaci szereplők és a döntéshozók egyre inkább felismerték, hogy a podcast nem csupán egy új médiaformátum, hanem egy alapvető, piacformáló, tanító és inspiráló erő. Amíg az online és
VERÄNDERN! Eine Diskussion über die Präsentationen des NRC Client Summit 2023
Ha valami, akkor a változás a mindennapjaink része lett, bár azt is mondhatnánk, hogy sosem volt ez másképp, de egy biztos: a változással foglalkoznunk kell. A Covid, a hiányjelenségek, az áremelkedés, a háború, az
Wie entwickeln sich Dienstleistungsdesigner und -vermittler in Ungarn?
Csernátony Fannival és Barna Mátéval a MOME oktatóival és hamarosan induló Service Design egyetemi képzés vezetőivel beszélgetve jártuk körbe Service Designnal kapcsolatos legtöbbször elhangzó kérdéseket.
Qualitative Forschung und die digitale Welt
Egy nagyon jót beszélgettünk Dr. Babocsay Ádám pszichológussal, kvalitatív kutatási szakemberrel: Tartsatok velünk, hallgassatok ránk! A kvalitatív kutatások új korszaka: Online térhódítás, COVID hatások és a kihagyhatatlan MI A kvali kutatások világában
Chat trendek, lakossági elvárások, vállalati lehetőségek és egy kis chatGPT
A 26. adás végére ugyan elszomorodtunk egy kicsit, de azért érdemes meghallgatni a legújabb NRC research & more adásunkat, ahol a lakossági chat használati szokásokról, a vállalati lehetőségekről, a lakossági elvárásokról, az
Adat, információ és adatvizualizáció: Beszélgetés Kovács Gyula szakértővel
Mi az adat? Mi az információ és hogyan tud fejlődni egy adatelemző? Mik a tipikus elemzői hibák? Ezekről és még sok egyébről is beszélgettünk Kovács Gyula adatkommunikációs szakértővel az adatokról és az adatok céljáról.
Megélhetési válság, luxus autók és az e-kereskedelem
Az NRC research&more legújabb, januári adásában a megélhetési válságról, a luxus cikkek növekvő fogyasztásáról, a társadalom kettészakadásáról és arról beszélgettünk, hogy a kutatásaink és az e-kereskedelmi trackingünk adatai mit mutatnak meg, hol