Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

de_DEDE