Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki
20 éves az NRC|

20 éves az NRC, 20 éves az online piackutatás

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével.

okosotthon eszközellátottság|||

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő

|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó

de_DEDE