Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki
|

Legfrissebb e-kereskedelmi kutatásunk letölthető prezentációja

[vc_row][vc_column width=”1/2″][spacer height=”45″][vc_column_text][wpdm_package id=’15519′] [/vc_column_text][/vc_column][vc_column width=”1/2″][vc_column_text]Több mint 4 millió online vásárló Folyamatosan nő az online vásárlók száma és az e-kereskedelmi forgalom. Az elmúlt egy

|bitcoin kutatás - Molnár Zoltán NRC|||||||||

Bitcoin-láz | Vennénk bitcoint?

  Szinte nem múlik el úgy nap, hogy ne jelenne meg a médiában valamilyen hír, vélemény a bitcoinnal kapcsolatban, így talán senki sem lepődik

Hányan bérelnének bútort az IKEA-tól?

  Év elején olvashattuk a hírt, hogy az IKEA tervei közt szerepel a bútorok bérlésének bevezetése, ami az újrahasznosítás lehetőségével egyrészt illeszkedik a vállalat

de_DEDE