Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Az NRC két előadással is jelen lesz az online térben megrendezett szakmai eseményen

Október 6. 18:25.: Kutatás: kényszer, küzdelem, kényelem:

Hogyan jelenik meg a digitális transzformáció az emberek mindennapjaiban? – Kurucz Imre (NRC) előadása friss kutatási eredményekkel.

A koronavírus járvány következtében kénytelenek voltunk az online térbe vinni mindennapi rutinjainkat. Az interneten vásárolunk, online platformokon érintkezünk barátainkkal, digitálisan tanulunk és a home office-nak is elengedhetetlen feltétele a világhálóra való csatlakozás. De mennyire volt zökkenőmentes ez az átállás? Kiváltja-e az online a korábbi folyamatokat? És vajon tartósak maradnak-e az új szokások? Kutatás a témában az NRC-től az Internet Hungary konferencián.

Október 7. 10:25: Kutatás!! Figyelem! Most kiderül, mire figyelünk

Kurucz Imre (NRC) előadása

Digitális eszközök és képernyők egész hada vesz körül minket, megszámlálhatatlan mennyiségű tartalom és élmény pályázik a figyelmünkre, és mi nem is akarunk lemaradni semmiről. De mi az, ami belefér a szabadidőnkbe? Az Internet Hungary konferencián elhangzó előadásból kiderül, hogy mi az, amire kevesebb figyelmünk jut, és mi az, amire több? Hogyan változtatta meg mindezt a járványhelyzet, a karanténlét, a mobiltásunkban és szabadságunkban megjelenő korlátok? Az NRC friss kutatási adatai.

Internet Hungary 2020.10.06-07. – Két NRC eőadás Kurucz Imrétől, friss kutatási adatokkal

Regisztráció

Program

Ez is érdekelheti:

Podcast az NRC-től: pandémiás hangulat, várakozások, lakossági vélemények

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki

Fenntarthatóság és a magyar fogyasztó

Elkészült az NRC fenntarthatósági kutatása, amely azt járta körül, milyen ismeretei, attitűdjei vannak a magyaroknak az egyes környezeti problémákkal és a környezettudatossággal kapcsolatban, mit gondolnak a felelősségről, és hogyan jelenik meg a fogyasztók, vásárlók döntéseiben, szokásaiban a fenntarthatóságra való törekvés.

Változó tartalomfogyasztás

Hogyan alakultak át az elmúlt egy évben a tartalomfogyasztási szokásaink, és tartósak maradnak-e ezek a változások? Mi az oka annak, hogy a lineáris tévézés még mindig jelentős részt hasít ki a médiafogyasztásra szánt időnkből, és vajon veszélyt jelent-e rá a streaming platformok erősödése? Egyáltalán, mit látunk a VOD szolgáltatások terén: nyertese lesz-e a pandémiának a Netflix és az HBO GO?

ExperienceConra hangolva: Miért egyre fontosabb az ügyfélélmény?

Mi az az ügyfélélmény, miként lehet tervezni, de főként hogyan lehet úgy menedzselni, hogy az üzleti hasznot hozzon a vállalatoknak? Ezeket a kérdéseket járja körül az ExperienceCon, Közép-Európa első ügyfélélmény konferenciája. Kurucz Imre és Klenovszki János az esemény egyik szervezőjével, Káli Györggyel beszélgetett a témáról, és arról, mi (lehet) a kutatás, mérés szerepe a CX megértésében, tervezésében.

de_DEDE