PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Kozák Anna

Az NRC banki és fintech trackingjének külön kiadásai címszavakban

A 2019-es év több olyan fordulat is hozott a pénzügyi szektorban, ami mellett nem mehettünk el szó nélkül.

És miért is tettük volna, amikor az NRC Digi@Bank Monitor kutatásának Digi@Bank Bulletin fejezete épp erre hivatott: hogy még melegében reagáljon az aktuális banki, pénzügyi hot topic-okra, és gyors válaszokat adjon a felmerülő kérdésekre.

De mik is voltak ezek a történések és milyen kérdéseket vizsgáltunk negyedévenként futó kutatásunkban?

Főcímekben összefoglaltuk.

Szemezgessen infografikánkból!

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves pénzügyi elemzéseink (DBM előfizetőknek ingyenes)
A Digi@Bank Monitor teljes 2019. évi elemzése megvásárolható, a 2020. évi elemzés pedig kedvezménnyel előrendelhető. – Érdeklődöm!
A DIGI@BANK MONITOR ELEMZÉS ALAP MODULJAI

Átfogó negyedéves pénzügyi elemzésünk több nagyobb témakört is felölel az alapvető bankhasználaton, termákhasználaton, szolgáltatóváltás iránti nyitottságon túl egészen az olyan speciális témakörökig, mint a fintech újdonságok iránti nyitottság vagy a digitális bankolási felületek hazsnálata, megítélése.

Tekintse át a TELJES ELEMZÉS tartalomjegyzékét az alábbiakban!

Az Önt leginkább érdeklő Digi@Bank modulokra kérjen egyéni árajánlatot!
Digi@Bank Monitor logo
1. Makro pénzügyi trendek, attitűdök

Lakossági anyagi várakozások, attitűdök. – Banki termékhasználat, új termékek. – Bankváltás, új termék iránti nyitottság.

2. Márka és touchpoint tracking

Banki márkapreferecia, támogatott ismertség. – Friss márka- és touchpointészlelés. – Bankhasználat, főbank.

3. Daily banking

Banki folyószámla, havi jóváírások, számlanyitási okok. – Folyószámla hitelkeret, tranzaktálás, bankkártya és hitelkártya használat.

4. „Digichannel”

Internetbank penetráció, használati gyakoriság, funkciók, internetbank értékelés. – Digitális ellenállási mutató, mobilbank használat és megítélés, a nem használat okai.

5. Fintech és online fizetés

Pénzügyi Fintech megoldások ismertsége, lakossági érdeklődés. – Online fizetési módok.

6. Lojalitás & elégedettség

Bankhasználat, elégedettség, újraválasztás. – Banki élményradar mutató.

7. Márkaerő csatornánként és termékenként

Márkaerő mutatók 5 banki termék esetében – Csatornánkénti márkaerő: fiók, képviselő, call center, digitális internetes felület, mobil felület.

8. Novelty monitor

Banki-pénzügyi újdonságok fogadtatása. – Aktuális új termék tesztje.

+ Évente 3-4 Bulletin elemzési téma

Gyenes Edina

A 4 PÉNZÜGYI ELEMZÉS EGYÜTTES ÁRA MOST CSAK

990.000 FT + ÁFA

ADJA LE MEGRENDELÉSÉT MOST!

[ninja_form id=18]

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki
|

A nem-internetezés okai

Az internetről, internethasználatról szóló közlemények, elemzések többnyire a világhálót használókat vizsgálják – azt a 34 százalékot, aki (a 15-69 éves lakosságon belül) rendszeresen használja

Az én-blogok a legnépszerűbbek

Az internetezők 85 százaléka tudja, mi az a blog, rendszeresen viszont csupán 5 százalék olvas ilyen jellegű tartalmakat – derül ki az NRC Piackutató

de_DEDE