Étude de marché
„Az információforrások komplex elemzése által a döntéshozók képesek racionális, megalapozott és hatékony üzleti döntéseket hozni.”
Piackutatási módszerek: kulcs a versenyelőnyhöz
Kvantitatív piackutatás
A piackutatás korunk vállalati életében az információalapú döntéshozatal szerves része. A kvantitatív módszertanok, mint például a nagymintás online lekérdezések, omnibusz kutatások és tracking kutatások, empirikus alapot nyújtanak a vállalati stratégiának. Ezek az eszközök nem csupán a fogyasztói preferenciák mélyreható feltárását teszik lehetővé, hanem validációs kapacitást is biztosítanak a vállalat fejlesztési tervei számára. Továbbá, a piaci dimenziók és trendek kvantitatív becslése által segítik a vállalatot abban, hogy a piaci pozícionálást és terjeszkedést adatvezérelt alapon hajtsa végre.
Ad hoc
Az ad-hoc online kvantitatív kutatás gyors és célzott adatgyűjtést tesz lehetővé vállalatoknak aktuális kérdéseik megválaszolására
Suivi
Az online tracking kutatás idősoros adatgyűjtést alkalmaz, hogy időbeli tendenciákat és ciklusokat elemezzen statisztikai technikákkal.
Omnibus
Magyarország leggyorsabb és leggyakrabban induló omnibusz kutatására bármikor felszállhat. Tíz naponta indul és a negyedik napon már a reprezentatív adatokat elemezheti.
Enregistrement de données hybrides
A hibrid kutatás egy kombinált kutatási módszert jelent, melyben egyszerre használnak kvantitatív és kvalitatív kutatási technikákat.
Kvalitatív piackutatás
Groupe de discussion
Termék-, és szolgáltatásfejlesztésben fókuszcsoportos kutatási módszerekkel segítjük a célcsoportja attitűdjeinek, érzéseinek és véleményének a megismerésében.
Entretien approfondi
Az insightok, a vásárlói tapasztalatok és élmények megismerése nemcsak a szolgáltatás-, és termékfejlesztésben, de a stratégia tervezésében is versenyelőnyt biztosít a vállalatvezetőknek.
Fórumkutatás
Az online fórumkutatás ideális nagyobb csoportok véleményének és tapasztalatainak gyors gyűjtésére.
Recherche de blogs en ligne
Az online blogkutatás mély és részletes fogyasztói vélemények, érzések és tapasztalatok gyűjtésére ideális.
Mobiletnográfia
A mobiletnográfia a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak vizsgálatára kiválóan alkalmas.
Desk Research elemzések
Az NRC piackutató vállalat ügyfelei számára Desk Research elemzési szolgáltatást nyújt a már meglévő kutatási adatbázisok másodelemzésére, több adatbázis együttes elemzésére, valamint ezek különböző Business Intelligence rendszerekhez történő illesztésére. Célunk, hogy a „fiókokban lévő” passzív adatokat aktívvá tegyük, integrálva őket a vállalati adatáramlásba, így biztosítva, hogy az adatok valódi értéket képviseljenek a vállalat számára.
A prediktív modellezés kulcsfontosságú az idősoros elemzések során, mivel jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a vállalatok számára. Az NRC ezekben az elemzésekben nyújt támogatást, segítve a vállalatokat abban, hogy előre láthassák a piaci trendeket és optimális döntéseket hozhassanak.
Az NRC Power BI és Python alapú szolgáltatása segíti a vállalatokat abban, hogy az összetett és különféle forrásokból származó adatokat egyszerűen elérhetővé és a vezetői dashboardok segítségével könnyen használhatóvá tegyék. Ezáltal a döntéshozók gyorsabban és hatékonyabban tudnak információkhoz jutni és döntéseket hozni.
Analyse secondaire
Az NRC másodelemzés ideális, ha már vannak adatok, de hiányzik az elemzéshez szükséges erőforrás vagy új nézőpontokra van szükség.
Idősoros elemzés
Az idősoros ökonometriai elemzés ideális hosszú adatsoroknál trendek, mintázatok feltárására és előrejelzésre.
Power Bi
Az NRC több évtizedes tapasztalattal és Power BI használatával egyedülálló adatvizualizációt kínál, legyen szó tracking vagy ad-hoc kutatásról.
Fejlesztés és tesztelés
A Service Design módszertan integrálása nem csupán a termékek és szolgáltatások mélyreható vizsgálatát és fejlesztését teszi lehetővé, hanem egy ügyfélközpontú megközelítést is képvisel. Ennek lényege, hogy az ügyfelek mellett a vállalat munkatársait is aktívan bevonja a fejlesztési folyamatba, ugyanis az így generált ötletek és javaslatok egy sokkal szélesebb nézőpontot tükröznek, ami elősegíti az új megoldások szervezeten belüli elfogadását és integrálását.
Az agilis online teszteléstől, a szemkamerás eye tracking vizsgálaton át és a kollaboratív workshopokig, az NRC egy komplex, de célirányos eszköztárat kínál ügyfeleinek. Ezt a holisztikus megközelítést erősíti az NRC Triple Diamond modellje, amely az adatvezérelt innovációtól egészen az új megoldások vállalati folyamatokba történő implementálásáig kíséri végig az ügyfeleket. Az eredmény nem csupán hatékonyabb döntési folyamatok, hanem olyan tartós és fenntartható innovációk is, amelyeket a vállalat egésze könnyebben adoptál és tulajdonít magának.
Eye tracking szemkamera
A szemkamerás tesztelés kiválóan alkalmas a fogyasztók valós környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak rögzítésére és fejlesztésre.
Conjoint termékteszt
A Conjoint kutatási módszer segít megérteni, milyen terméktulajdonságok és árak befolyásolják leginkább a fogyasztók vásárlási döntéseit.
Service design fejlesztés
A szolgáltatásfejlesztés egyik legjobb módszere segítségével, az ügyfelek és a kollégák igényeit fókuszban tartva tudja a leghatékonyan fejleszteni a vállalat szolgáltatásait és szervezet folyamatait.
Co-creation csoport
Használja célcsoportja tudását és fejlesszen együtt vásárlóival. Az NRC CO-CREATION, workshopjain, facilitátoraink segítik abban, hogy sikeres, ügyfélbarát szolgáltatásokat fejlesszen ügyfelei számára.
Logiciel
Az NRC piackutató cég a piackutatás területén számos saját fejlesztésű, professzionális eszközt és megoldást kínál a hazai piacon. Ezek közé tartozik a frequest kérdőívszerkesztő rendszer, amely lehetővé teszi a kutatók számára, hogy egyszerűen és hatékonyan hozzanak létre online kérdőíveket, akár a legbonyolultabb és legnagyobb méretű kutatási projektekhez is. Emellett rendelkeznek a Netpanel panelmenedzserrel, egy kvantitatív access válaszadói panellel, amely segíti a kutatókat az adatgyűjtésben és a célcsoport specifikus válaszadók megtalálásában. Az Insights PlayGround rendszer pedig a kvalitatív kutatások szervezését teszi könnyűvé és hatékonyabbá.
A cég sikerének kulcsa azonban nemcsak az innovatív technológiai eszközökben rejlik, hanem a professzionális elemzői csapatban is, akik képesek a legbonyolultabb adatokat értelmezni és értékes insightokat kinyerni belőlük. Az expert megoldások és innovatív módszerek alkalmazása révén az NRC mindig a legfrissebb piacismeretre épülő tanácsadást nyújtja ügyfeleinek. Ennek eredményeként a vállalat nem csupán gyűjti az adatokat, hanem azokat stratégiai információkká alakítja, segítve ügyfeleit a sikeres döntéshozatalban és a versenytársak előtt való maradásban a dinamikus piaci környezetben.
Éditeur de questionnaire le plus fréquent
Az NRC a saját fejlesztésű freQuest kérdőívszerkesztő és online kutatásmenedzser rendszert használja kvantitatív adatfelvételei során.
Gestionnaire de panneaux Netpanel
Az NRC saját fejlesztésű netpanel menedzser szoftvert és applikáció használ a válaszadói közösség kezeléséhez.
Insights PlayGround rendszer
Az NRC a freQuest Insights PlayGround kvalitatív kutatási szoftvert használja online kvalitatív kutatási menedzseléséhez.
Qualipool kvalitatív szervezés
Az NRC qualipool szolgáltatása professzionális válaszadó szervezést biztosít különböző kvalitatív kutatási módszerekhez
Étude de marché
Contactez-nous en toute confiance
Híreink
Tendances de l'étude de marché 2023
Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez
Quelle est la valeur du contenu médiatique ?
Az NRC az idei Internet Hungary-n is több előadással képviseltette magát. Az egyik során a lakosság esti, 17 és 24 óra közötti viselkedését vizsgáltuk, a
Que font les gens en semaine entre 17 et 22 heures ?
Media Hungary 2022 - Étude de marché exclusive du CNRC Il y a des études de recherche qui peuvent faire battre votre cœur même à des décennies de distance. Pour moi, il ne s'agit pas de défis professionnels de premier plan, mais d'études de marché.
Le développement durable en point de mire
Que pensent les consommateurs de la durabilité ? Quelles sont les différences entre les groupes d'âge et les niveaux d'éducation ? Que lisons-nous dans les données et qu'en pensons-nous ?
Changement bancaire 2022 - nouvelle recherche syndiquée du CNR
La plupart de nos recherches sur le changement de banque en 2020 se sont concentrées sur les personnes qui changent de banque et sur les attitudes qui motivent ce changement, mais au cours des deux dernières années, nous avons identifié un certain nombre d'éléments qui sont à l'origine du changement de banque.
Tendances du commerce électronique et évolution des habitudes des consommateurs
La recherche est un beau métier. Je suis convaincu que c'est un métier qui nous aide à mieux comprendre un monde complexe en transformant les opinions et les comportements humains en données,
Engagements des acteurs du marché publicitaire en matière de développement durable
Quelles informations le CNR fournit-il à l'appui de cette affirmation ? La semaine dernière, le Green Pledge, un engagement en faveur de l'environnement et du développement durable pour le secteur de la publicité, a été officiellement adopté.
Commerce électronique et changements sociaux au cours des deux dernières années 2022
La 21e édition du podcast Research and more sur les changements dans le commerce électronique Que nous a apporté Covid et qu'en a-t-il retiré ? Quel impact a-t-il eu sur la société, sur
Durabilité : "Nous savons que nous devons nous en occuper, mais nous attendons".
Sir David Attenborough, qui a su rapprocher les animaux et la nature de l'homme, a récemment fêté ses 96 ans. Près de "cent"
Nous concluons notre recherche sur l'indice de pandémie, deux ans après l'introduction de la première vague de quarantaine en Hongrie.
Nous ne continuerons pas, mais ce n'est pas parce que Covid a complètement disparu. Depuis le début de la guerre en Ukraine, nos attentes, notre vision, nos préoccupations ne concernent plus autant Covid et ses effets.
Résumé de la recherche sur le suivi des employés du CNR
Qu'est-ce qui remplace 8 heures de travail, 8 heures de repos et 8 heures de plaisir ? - Découvrez-le dans notre enquête auprès des salariés Le classique, et celui que les plus jeunes ont tendance à
TOP 5 des tendances nationales et internationales en matière d'études de marché pour 2022
Bien que l'image des services traditionnels d'études de marché ait décliné ces dernières années, la demande de services de données, de connaissances analytiques et de visualisation des données a augmenté. Au sein des entreprises