Nachrichten
Fókuszban a freelancerek!
Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.
Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója
Letölthető elemzésünk a kreatív piacról: a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát. A szabadúszó lét fény- és árnyoldalai.
2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata
2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.
Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast
Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.
Pénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020
A Digi@Bank Monitor negyedéves banki tracking kiegészítő Bulletin pénzügyi elemzései 2020-ban is érdekes és aktuális témákat jártak körül (pl. PMF funkciók használata, online számlanyitás). A négy kisebb elemzés idén januártól nem előfizetők számára egyben megvásárolható. Érdemes megnézni a részletes tematikát!
Facial Recognition Software záró projektbeszámoló
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók
Szeretet.éhség – idén is adakozik az NRC
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Digitális pénzügyeink – NRC podcast
Digitális pénzügyeink: az NRC Research and more podcast sorozatának 6. adásában Kurucz Imre Molnár Zoltánnal, a DigiBank Monitor kutatássorozat vezetőjével beszélget.
Erfolgreicher Abschluss der Entwicklung der Gesichtserkennungssoftware bis Ende 2020
Die von der NRC zwischen 2018 und 2020 entwickelte Software wird uns helfen, die emotionalen und bewussten Reaktionen auf die von ihnen produzierten Werbespots oder Kreativprodukte besser zu erkennen. Aber wie funktioniert sie und was ist neu im Jahr 2020? Das ist unsere Zusammenfassung.
FRS-Projekt: Projektbericht zu Meilenstein 2 - NRC-Gesichtserkennungssoftware
Messung bewusster und unbewusster Rekrutierung in der Werbeforschung: Bericht über den zweiten Meilenstein des Forschungs- und Entwicklungsprojekts der NRC Ltd. für Gesichtserkennungssoftware.
Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.
Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető alapindexek.
E-kereskedelmi trendek: NRC Podcast
E-kereskedelmi trendek, online vásárlás: hogyan alakul a helyzet az elmúlt fél évben? Milyen változásokat hoz a covid? 4. podcast adásunkban Kurucz Imre és Sági Ferenc elemzi megvásárolható E-Commerce Reportunk adatait.
Fókuszban a freelancerek!
Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.
Letölthető prezentáció: a kreatív piacról készült kutatás összefoglalója
Letölthető elemzésünk a kreatív piacról: a Kastner, az NRC és a Kreatív feltérképezte a hazai freelancerek világát. A szabadúszó lét fény- és árnyoldalai.
2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata
2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.
Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast
Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.
Pénzügyi elemzések – Digi@Bank Bulletin 2020
A Digi@Bank Monitor negyedéves banki tracking kiegészítő Bulletin pénzügyi elemzései 2020-ban is érdekes és aktuális témákat jártak körül (pl. PMF funkciók használata, online számlanyitás). A négy kisebb elemzés idén januártól nem előfizetők számára egyben megvásárolható. Érdemes megnézni a részletes tematikát!
Facial Recognition Software záró projektbeszámoló
Az NRC által 2018-2020 között kifejlesztett FRS szoftver segítéségével mérhetjük válik egy-egy reklámfilmre adott tudatos és tudattalan reakciók
Szeretet.éhség – idén is adakozik az NRC
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.
Digitális pénzügyeink – NRC podcast
Digitális pénzügyeink: az NRC Research and more podcast sorozatának 6. adásában Kurucz Imre Molnár Zoltánnal, a DigiBank Monitor kutatássorozat vezetőjével beszélget.
Erfolgreicher Abschluss der Entwicklung der Gesichtserkennungssoftware bis Ende 2020
Die von der NRC zwischen 2018 und 2020 entwickelte Software wird uns helfen, die emotionalen und bewussten Reaktionen auf die von ihnen produzierten Werbespots oder Kreativprodukte besser zu erkennen. Aber wie funktioniert sie und was ist neu im Jahr 2020? Das ist unsere Zusammenfassung.
FRS-Projekt: Projektbericht zu Meilenstein 2 - NRC-Gesichtserkennungssoftware
Messung bewusster und unbewusster Rekrutierung in der Werbeforschung: Bericht über den zweiten Meilenstein des Forschungs- und Entwicklungsprojekts der NRC Ltd. für Gesichtserkennungssoftware.
Mi és a koronavírus. Egy fordulatos történet 2020-ból.
Molnár Zoltán senior kutató visszatekintése az NRC tavasz óta futó koronavírus kutatássorozatának adataira és a lakossági attitűdök alakulására. Letölthető alapindexek.
E-kereskedelmi trendek: NRC Podcast
E-kereskedelmi trendek, online vásárlás: hogyan alakul a helyzet az elmúlt fél évben? Milyen változásokat hoz a covid? 4. podcast adásunkban Kurucz Imre és Sági Ferenc elemzi megvásárolható E-Commerce Reportunk adatait.