Digitális vagy offline? (letölthető prezentáció)

Miről mondanának le az emberek? A Youtube-ról vagy a tévéről? Az online vásárlásról, vagy arról, hogy továbbra is járhassanak üzletekbe? A home office-ról vagy az irodai munkavégzésről?

Menthetetlenül digitálisak vagyunk már, vagy ragaszkodunk még „hagyományos” szokásainkhoz?

Kurucz Imre Internet Hungaryn tartott előadása sok meglepetést tartalmazott. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki
|

Célkeresztben az online szerencsevadászok

Online szerencsejátékot az internetezők 9 százaléka, több mint 200 ezer ember játszik Magyarországon, akik közül 45 ezer rendszeresen kipróbálja szerencséjét a világhálón. Az NRC

A Nokia és a T-Mobile vezet

A legalább hetente internetező 14-69 éves hazai lakosság csaknem 100 százalékának van mobiltelefonja. Magyarországon ha mobil, akkor Nokia; a netezők 40 százaléka rendelkezik ezzel

Utazást a hálón, kenyeret a sarki boltban

Vásárlási szokások Bár erős túlzás lenne azt állítani, hogy hazánkban virágzik az elektronikus kereskedelem, de tény, hogy dinamikusan nő azok száma, akik kipróbálták már

de_DEDE