Internet Hungary online konferencia 2020. október 6-7.: Versenyre kényszerítve

Az NRC két előadással is jelen lesz az online térben megrendezett szakmai eseményen

Október 6. 18:25.: Kutatás: kényszer, küzdelem, kényelem:

Hogyan jelenik meg a digitális transzformáció az emberek mindennapjaiban? – Kurucz Imre (NRC) előadása friss kutatási eredményekkel.

A koronavírus járvány következtében kénytelenek voltunk az online térbe vinni mindennapi rutinjainkat. Az interneten vásárolunk, online platformokon érintkezünk barátainkkal, digitálisan tanulunk és a home office-nak is elengedhetetlen feltétele a világhálóra való csatlakozás. De mennyire volt zökkenőmentes ez az átállás? Kiváltja-e az online a korábbi folyamatokat? És vajon tartósak maradnak-e az új szokások? Kutatás a témában az NRC-től az Internet Hungary konferencián.

Október 7. 10:25: Kutatás!! Figyelem! Most kiderül, mire figyelünk

Kurucz Imre (NRC) előadása

Digitális eszközök és képernyők egész hada vesz körül minket, megszámlálhatatlan mennyiségű tartalom és élmény pályázik a figyelmünkre, és mi nem is akarunk lemaradni semmiről. De mi az, ami belefér a szabadidőnkbe? Az Internet Hungary konferencián elhangzó előadásból kiderül, hogy mi az, amire kevesebb figyelmünk jut, és mi az, amire több? Hogyan változtatta meg mindezt a járványhelyzet, a karanténlét, a mobiltásunkban és szabadságunkban megjelenő korlátok? Az NRC friss kutatási adatai.

Internet Hungary 2020.10.06-07. – Két NRC eőadás Kurucz Imrétől, friss kutatási adatokkal

Regisztráció

Program

Ez is érdekelheti:

Podcast az NRC-től: pandémiás hangulat, várakozások, lakossági vélemények

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki

Mire jó a világháló?

Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2008 első félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline médiahasználatát,

A vizes sportokat támogatnák az internetezők

Bár az internetezők 62 százaléka csalódott a magyar olimpiai csapat pekingi eredményei miatt, mégis többen vannak azok, akik végeredményben elégedettek a magyar sportolók teljesítményével,

Internet-Verbreitung im ersten Halbjahr 2008

Fél év alatt 5 százalékpontot nőtt a 15-69 éves hazai lakosságon belül az internetezők aránya, így 2008 első félévében 46 százalékos az internetpenetráció –

|

Behálózott média

Az internetezők több mint fele legalább egy napilapot rendszeresen olvas. A napilapok közül a Blikk és az ingyenes Metro a legnépszerűbb: előbbit 22, utóbbit

de_DEDE