Innovation und Zuverlässigkeit: Das Marktforschungsunternehmen NRC stellt seine Website neu vor

A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az új honlap nem csupán a vállalat modern megközelítését és innovatív jellegét tükrözi, hanem azt az elkötelezettséget is, amellyel az NRC az piackutatási szolgáltatásait és a vállalat online válaszadói közösségét is fejleszti.

Az új www.nrc.hu honlap célja, hogy a látogatók számára megbízható, értékes és hasznos információkat nyújtson, és egy olyan központi információs forrássá váljon a piackutatás területén, ahol a hazai ügyféloldalon dolgozó kutatók, marketinges szakemberek, szolgáltatás-, és termékfejlesztők, továbbá a vállalatvezetők a munkájukhoz szükséges adatokat, kutatási megoldásokat könnyen és egyszerűen megtalálják. Az új honlap éppen ezért azzal a céllal készült, hogy adatok és elemzések legyenek a látogatók fókuszában, amelyet a látogatók az AI támogatott fordító szolgáltatás segítségével a magyar mellett, angol, német és spanyol nyelven is elérhetnek. 

A piackutatás területe dinamikusan változik, és az AI technológia bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információkat nyújtsunk ügyfeleink számára. Az új honlap csak az első lépés ezen az úton, ahol a jövő évben bevezetni kívánt AI alapú információs szolgáltatás segítségével ügyfeleink még egyszerűbben fognak tudni keresni a reprezentatív, megbízható és hiteles adatok között.

 – mondta Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki

Qualitative Forschung und die digitale Welt

Wir hatten ein sehr gutes Gespräch mit Dr. Ádám Babocsay, Psychologe und Qualitätsforscher: Kommen Sie zu uns, hören Sie zu! Die neue Ära der qualitativen Forschung: Online-Eroberung, COVID-Effekte

CX trendek 2023|

Ügyfélélmény és CX trendek 2023

Tegnap a CXPA Hungary felkérésére egy előadást tartottam a 2023 ügyfélélmény trendekről és a hazai lakosság ügyfélelvárásairól, amelyből készítettem a nemzetközi trendeket összefoglaló cikket.

de_DEDE