Online kérdőívek, szoftverek és a szervezés

„A digitális adatgyűjtés korában az adatminőség és a válaszadói élmény központi jelentőségű tényezőkké váltak. Ebben a kontextusban a kérdőív tervezés és a válaszadók szelektálásának metodológiája kritikus fontosságú az értékelhető és megbízható eredmények eléréséhez.”

Online kérdőív

A digitális adatgyűjtés evolúciójában a kérdőívírás és a válaszadók szelekciója kiemelt jelentőséggel bír. A reszponzív design nem csupán esztétikai preferencia, hanem a mobilon történő kitöltés növekvő penetrációja miatt alapvető követelmény. Optimalizált hossz és struktúra, melyek a válaszadói élményt egy 20 perces kitöltési időn belül tartják, nemcsak a válaszadók motivációját fokozzák, de a minta reprezentativitását is elősegítik. Ebben a kontextusban demográfiai változók, mint a nem, kor, iskolai végzettség, és földrajzi tényezők, kulcsfontosságúak. Ösztönző rendszerek és gamifikációs technikák pedig tovább növelik a válaszadási arányt. A kérdőív tesztelése különféle platformokon és a nyelvezet egyszerűsítése szintén elengedhetetlenek az adatok integritásának biztosításához. Modern kérdőívszerkesztő eszközök, mint a freQuest, ezen folyamatokat automatizálják és vizualizálják, hozzájárulva az NRC Netpanel szolgáltatásainak sikerességéhez.

Kérdőívszerkesztő

Az NRC freQuest rendszerével gyorsan és könnyen készíthetők bonyolult kérdőívek is, programozói tudás nélkül.

Panelmenedzser

A netpanel szoftverrel a megbízók egyszerűen kezelhetik válaszadói közösségüket, jutalmazhatják résztvevőket és meghívókat is küldhetnek.

Organisation qualitative

Az NRC az online kvalitatív kutatások területén az IPG szoftvert és a qualipool szolgáltatást alkalmazza együttesen, hogy maximálisan kihasználja az online környezet adta lehetőségeket. Az IPG szoftver fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok lebonyolítását teszi lehetővé, míg a qualipool a válaszadók hatékony toborzását és ajándékozás alapú ösztönzését biztosítja. Ez a kombinált megközelítés nem csak az adatgyűjtés mélységét és minőségét növeli, hanem a válaszadói élményt is javítja, ezzel segítve ügyfeleink kutatásait.

Online kvalitatív rendszer

Az NRC a IPG szoftvert alkalmazza online kvalitatív kutatásaihoz, így fókuszcsoportok, mélyinterjúk és mobiletnográfiai vizsgálatok terén is.

Válaszadók szervezése

Az NRC qualipool szolgáltatása a válaszadók szervezése és ajándékozásán keresztül komplett válaszadó-szervezést kínál, támogatva ezzel az ügyfelek kvalitatív kutatásait.

Online kérdőív

Contactez-nous en toute confiance

Demande de devis

Híreink

Chèques et taies d'oreiller jaunes

„A pénz jön és megy: a különbség csak annyi, hogy könnyebben megy, mint ahogyan jön…” (Comenius)Mégis hogyan jön és hogyan megy? Bankkártyára, folyószámlára, postástól? Sárga

Et ensuite, la pénétration de l'internet ?

Úgy tűnik, mintha mostanában ismét hot topic lenne az internetpenetráció. Több helyről – ügyféltől, újságírótól – is kaptam kérdéseket azzal kapcsolatban, mi a helyzet most,

Nem mindegy, hogy mennyire okos

A mobilszolgáltatók, telefonüzletek kínálatában gyakorlatilag szinte már csak okostelefonokkal találkozhatunk, a „hagyományos” mobiltelefonok ideje tehát úgy tűnik, hogy lejárt, vagy legalábbis erőteljesen leáldozóban van. Nem

Interjú Serfőző Lilivel és Torma Csillával

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Serfőző Lilivel és Torma Csillával. Serfőző Lili NRC Marketingkutató, tanácsadó 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Alapvetően minden tekintetben

Coucou 2013Q1

Ma már minden második hazai internetező mondhatja el magáról azt, hogy van valamilyen kütyüje. Míg 2013 első negyedévére az okostelefont birtoklók aránya elérte a 45%-ot,

Pálinkás jó hírek

A pálinka a legnépszerűbb tömény ital a fiatalok körében, hiszen a 18–49 éves hazai lakosság 59%-a fogyasztja valamilyen rendszerességgel. A fogyasztás évről évre nő, míg

Interjú Ferenczhalmy Bálinttal

Igyekszünk mindenhol teret engedni az online kutatásnak Kőszegi András interjúja Ferenczhalmy Bálinttal. Ferenczhalmy Bálint jelenlegi feladata az OTP Bank piackutatási tevékenységének szakmai irányítása. Ennek megfelelően

Jobb félni, mint megijedni

A televízió mint kommunikációs csatorna fontossága megkérdőjelezhetetlen markatingkampányok során. Egy televíziós kampány sikeressége számos tényezőn túl a reklámfilm minőségétől is függ, arra azonban nincs örökérvényű

Magyar sorozatfüggő-kórkép

Idén igazi sorozatdömpinggel nyitották az évet a magyar televíziós csatornák, számos új sorozatpremierrel, új műfajokkal és természetesen az eddigi évadok folytatásával találkozhatunk. A sorozatok palettája

||

Entretien avec Tünde Szabó et Thomas Lantos

Bábel-Szűcs Szilvia interjúja Szabó Tündével és Thomas Lantossal. Szabó Tünde 1. Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? NYÁR! Nagybetűs NYÁR, amikor nem csak

fr_FRFR