Innovation und Zuverlässigkeit: Das Marktforschungsunternehmen NRC stellt seine Website neu vor

A digitális világban a folyamatos megújulás és innováció elengedhetetlen. Az NRC, Magyarország legelső online piackutatásra szakosodott vállalata, ezt a szemléletet vallva újította meg honlapját. Az új honlap nem csupán a vállalat modern megközelítését és innovatív jellegét tükrözi, hanem azt az elkötelezettséget is, amellyel az NRC az piackutatási szolgáltatásait és a vállalat online válaszadói közösségét is fejleszti.

Az új www.nrc.hu honlap célja, hogy a látogatók számára megbízható, értékes és hasznos információkat nyújtson, és egy olyan központi információs forrássá váljon a piackutatás területén, ahol a hazai ügyféloldalon dolgozó kutatók, marketinges szakemberek, szolgáltatás-, és termékfejlesztők, továbbá a vállalatvezetők a munkájukhoz szükséges adatokat, kutatási megoldásokat könnyen és egyszerűen megtalálják. Az új honlap éppen ezért azzal a céllal készült, hogy adatok és elemzések legyenek a látogatók fókuszában, amelyet a látogatók az AI támogatott fordító szolgáltatás segítségével a magyar mellett, angol, német és spanyol nyelven is elérhetnek. 

A piackutatás területe dinamikusan változik, és az AI technológia bevezetése lehetővé teszi számunkra, hogy még gyorsabb, pontosabb és relevánsabb információkat nyújtsunk ügyfeleink számára. Az új honlap csak az első lépés ezen az úton, ahol a jövő évben bevezetni kívánt AI alapú információs szolgáltatás segítségével ügyfeleink még egyszerűbben fognak tudni keresni a reprezentatív, megbízható és hiteles adatok között.

 – mondta Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
Weitere Artikel von János Klenovszki

Interview mit Ferenc Sági und Frigyes Ur

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne

Interview mit Judit Molnár und Marian Fedor

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább

QR kódos mobilfizetés

Havi egyszeri ATM használat vs QR kódos mobilfizetés Egyre több lehetőség áll rendelkezésre a készpénzen kívül mint fizetési eszköz. Bár úgy tűnik, hogy a

de_DEDE