Köszönjük,
Friss híreink
FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.
Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.
TARGET NOW - SERVICIO DE INVESTIGACIÓN ULTRARRÁPIDO
Lanzamiento de tarGet a partir de marzo de 2020: ¡resultados hasta en 3 días con la solución de búsqueda superrápida de Netpanel-Kantar Hoffmann!
CUESTIONARIO - RESPONSIVE: 10 CONSEJOS PARA ENCUESTAS MÓVILES
Responder a la encuesta: 10 consejos del NRC para encuestas móviles: hoy en día, ¡casi dos tercios de quienes responden a una encuesta lo hacen desde el móvil!