Elemzések

A hallgatói növekedéstől a hirdetési stratégiákig. NRC piackutatás és elemzés a podcast média hazai és nemzetközi jövőjéről.

Majd jött a Covid. Nem hozta el az új normálist, de felgyorsította a jól ismert régit.

Nagyon színes okok miatt váltanak az ügyfelek számlát: költségek, élethelyzet, és rossz ügyfélélmény.

A lakosság 50%-a újragondolta a saját életét, a munkahellyel, szolgáltatókkal és termékekkel kapcsolatos elvárásait.

Az adatok problémája, hogy ránézésre nem látszik, hogy jó, tehát megbízható és érvényes-e az adott adat.

Ügyfélélmény akkor is létezik, ha mi nem törődünk vele és a rossz élményt biztos, hogy megosztják másokkal az ügyfeleink.
További cikkeink

Search Research: A keresési szokások átalakulása

Senior pénzügyi munkatárs

Mr. és Mrs. AI – titkok az NRC AI fejlesztéseiről

Barátkozás felnőttkorban: nem gyerekjáték

Ahol a válaszadók laknak – netpanel.hu

Vegán étrend vs. húsimádat – így állnak hozzá a magyarok

Stream Baby Stream

Irodavezető

Egy ágyban a robotoddal

A képernyők uralma: hogyan hódít az audiovizuális tartalom 2025-ben?

Hogyan védjük vagy nem védjük az online térben az adatainkat? Adatbiztonság a mindennapokban.

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.