Online blogkutatás
Az online blogkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók mélyebb és részletes véleményére, érzéseire és tapasztalataira. Ez a módszer kiválóan alkalmas arra, hogy a vállalatok betekintést nyerjenek a fogyasztók hosszabb távú véleményalkotási és használati tapasztalataiba.
Az NRC online blogkutatását akkor érdemes választani, ha a vállalatok számára fontos a hosszabb távú felhasználói tapasztalatok megértése, például új termékek vagy szolgáltatások tesztelése során. Ez a módszer különösen értékes az olyan termékek esetében, melyek használati élménye idővel változhat.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket hosszú távon, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen jegyzetelhetnek tapasztalataikról, észrevételeikről a termék használata során egy zárt online blogfelületen vagy a részükre kiküldött kérdőívben.
- Nyitott kérdések: A résztvevők szabadon oszthatják meg tapasztalataikat, gondolataikat a termékről, szolgáltatásról.
- Vlog és Fotók: saját magukkal interjúkat készíthetnek, fotózhat és ezeket feltölthetik a zárt blog rendszerükben.
Egy távközlési cég, amely új otthoni set-top boxot szeretne tesztelni, az NRC online blogkutatási módszerét alkalmazhatja. A cég kiválaszt néhány fogyasztót, akiknek otthonába eljuttatja a teszt eszközöket. A fogyasztók naplózhatják használati tapasztalataikat, visszajelzéseiket az eszközről egy online blogon, ami lehetővé teszi a cég számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC online blogkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás
2023.11.30.
Nincs hozzászólás
Új piackutatási trendek: A KSH legfrissebb adatai alapján! Fedezd fel, hogyan változik a piac és a fogyasztói magatartás 2022-ben.

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
2023.11.24.
Nincs hozzászólás
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
2023.11.22.
Nincs hozzászólás
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
2023.11.13.
Nincs hozzászólás
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.”