NRC koronavírus elemzések háromhetente

Érdemes feliratkozni az ingyenes alapelemzésre!

Az NRC Pandemia Hangulat Index tracking kutatása április közepe óta háromhetente méri a 18-65 éves magyar lakosság koronavírus járvánnyal kapcsolatos érintettségét és várakozásait.

Szeptembertől bővített kérdőívvel gyűjtünk információkat a lakosság hangulatáról, várakozásairól, félelmeiről és az ezek kapcsán változó attitűdökről (fogyasztás, foglalakoztatottság-munka, megtakarítások, ügyintézési szokások, intézkedések-szigorítások megítélése, vakcina várakozások stb.).

Jelenleg növekvő félelmekről, erősödő pesszimizmusról és egyre nagyobb egyéni járvány-érintettségről beszélhetünk. A szigorításpártiak aránya jelentősebben növekedett a lakosság körében.

Most, hogy legutóbbi felmérésünk tanúsága szerint a romló járványhelyzet erősebb reakciókat eredményezett lakossági oldalról is, még inkább van jelentősége annak, hogy az üzleti döntéseket naprakész adatokra, információkra alapozva hozzák meg a piaci szereplők.

Következő mérésünk: november végén – ne maradjon le róla!

Ingyenesen elérhető alapelemzésünk értékes fogyasztói insightokat tartalmaz, emellett pedig lehetőség van saját, exkluzív kérdéseket is feltenni a vizsgálatban.

Feliratkozás az NRC exkluzív hírlevelére:

hogy az ingyenes NRC Pandémia elemzéseket a jövőben rendszeresen meg tudjuk küldeni Önnek.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

es_ESES