Parlons-en !

Ecrivez-moi ou appelez-moi et je répondrai à vos questions.

Nous pouvons vous aider à faire de l'étude de marché un retour sur investissement rapide !

Contactez-nous en toute confiance

Demande de devis
Szakterületeim

Bankok

Digi@Bank monitor és egyedi kutatásaink segítségével megismerheted a lakossági elvárásokat és tapasztalatokat.

Biztosítók

Kvantitatív és kvalitatív kutatásaink segítségével a termékfejlesztés területén is támogatjuk a hazai biztosítókat.

Közműszolgáltatók

Hogyan tudod javítani imázsodat? Mivel elégedettek a fogyasztóid? Milyen területen tudsz nekik segítséget nyújtani?

OTC

Hol keresnek információt a vásárlók? Mi alapján választanak OTC készítményt? Melyik patikát kedvelik és miért?

SMART, IOT

Milyen iparági trendek mozgatják meg a vásárlókat? Miért választanak okos termékekeket a fogyasztók? Melyek a legnépszerűbb márkák?

Ügyfélszolgálatok

Mit gondolnak a vásárlók az ügyfélszolgálatokról? Mit várnak el? Mitől lesz jó egy ügyfélszolgálat és egy chatbot?

Szakmai tapasztalat

Közgazdászként (Corvinus) és jogászként (ELTE) végeztem.

Közel 30 éve végzősként első munkahelyként egy piackutató céget választottam, úgy hívták, hogy Modus. Azóta nem ereszt el ez a szakma.

Voltam kvantitatív kutató, kutatási csapatok vezetője, ügyféligazgató, és még kutatócég-tulajdonos is egy ideig. Jó pár éve kifejezetten szeretek kvalitatív kutatásokat végezni, elemezni, kitalálni.

Úgy alakult, hogy a pályafutásom első 10 évét leszámítva kifejezetten szolgáltatóipari, ezen belül banki, biztosítói és telekommunikációs, vagy akár energiaipari cégeknek dolgozom. Ebben az a jó, hogy több oldalról látom ugyanazt az ügyfelet. Például amikor befizeti a biztosított lakásának áramszámláját a hitelkártyája terhére okostelefonján. A munka mellett kertemet művelem és részt veszek a helyi közéletben. A kert megnyugtatja a közélet miatt felborzolt kedélyeket, így ez jó párosítás.

2017 óta vagyok az NRC-nél, kutatási igazgatóként. Az a mi luxusunk, hogy mi itt mindig kíváncsiak maradhatunk. Nekünk nem csak hogy szabad, de muszáj is kérdezni.

Szakmai cikkek

A hitelfelvétel tűzkeresztsége

  Amilyen a katonáknál a tűzkeresztség, olyan az első hitelfelvétel a pénzügyi fogyasztónál. Gyakran váratlanul jön, izgulunk miatta, utána sokáig emlegetjük, és hatással van a

fr_FRFR