Friss híreink
Wie viel sind Medieninhalte wert?
Das NRC war auf der diesjährigen Internet Hungary mit mehreren Präsentationen vertreten. Einer davon befasste sich mit dem Verhalten der Bevölkerung am Abend, zwischen 17:00 und 24:00 Uhr, und dem
Was machen die Menschen an Werktagen zwischen 17 und 22 Uhr?
Media Hungary 2022 - NRC-exklusive Marktforschung Es gibt Forschungsstudien, die noch nach Jahrzehnten den Nerv der Zeit treffen können. Für mich sind das in der Regel nicht die beruflichen Top-Herausforderungen, sondern
Fókuszban a fenntarthatóság
Mit gondolnak a fogyasztók a fenntarthatóságról? Milyen különbségek vannak az egyes korosztályok és az iskolai végzettségek között? Mit olvasunk ki az adatokból és mit gondolunk
Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től
A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan