Digi@Bank-Bildschirm
Hogyan, milyen ütemben, milyen lépésekben digitalizálódik a magyar banki ügyfél? Milyen arányban bankol mobilról vagy számítógépről? Mennyire lép ki pénzügyeivel a hagyományos, univerzális bankok világából a fintech szolgáltatók felé? Mit gondol az új csatornákról, például a chatbotokról vagy a videobankárról? Melyik bank internetbankját, mobilbankját szeretik az ügyfelek leginkább? Hogyan változott ez az elmúlt időkben? Felhívja még az ügyfél a Call Centert egyáltalán? Miért? Hányan járnak bankfiókba az internetezők közül? Mik a fióki tapasztalatok? Akarunk már online számlát nyitni? Mit gondolunk az online bankkártyás fizetésről? Milyen az egyes bankok digitális image?
Foglalkoztatnak ilyen és hasonló kérdések?
2023 második negyedévében is folytatódnak a tendenciák a digitális csatornák használatában. Az internetbank-használók aránya továbbra is csökken, jelenleg 60% lép be valamilyen gyakorisággal. Habár a mobilbank-használatban az év eleji méréshez képest nem látunk növekedést (65% használja), a kereszthasználati arányokban egyértelműen megmutatkozik, hogy a mobilapplikáció mára már minden tekintetben maga mögé utasítja az internetbankot (használók arányát, használati gyakoriságot, preferenciát tekintve egyaránt).”
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/09/ib-mb-hasznalat.jpg)
A kutatásról:
- negyedévente 1000 főt kérdezünk meg
- 18-65 éves bankhasználók töltik ki a kérdőívet
- a szokásos nem, életkori csoport, iskolai végzettség, településtípus és regionális reprezentativitás mellett figyelünk arra is, hogy a bankhasználat és okostelefonhasználat terén is kövesse a mintánk a korrekt arányokat, ezért ezeket az omnibuszunkon folyamatosan mérjük, és ezáltal a 18-65 éves internetező bankhasználókra pontos reprezentatív mintánk van negyedévente
- évente négyszer mérünk, év elején előre meghatározott hónapokban
- a kérdőív moduláris, vagyis nem minden negyedévben kérdezünk minden témát
- az elemzés negyedévente egy körülbelül 100 oldalas anyag, amely minden témából tartalmazza a legfrissebb adatokat, azaz teljes képet nyújt a Digi@Bank témáiból, akár az aktuális, akár a megelőző mérésből származnak
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/09/kutatasi-temakorok-scaled.jpg)
Digi@Bank Monitor előfizetés
A Digi@Bank Monitor éves előfizetés formájában működik, ügyfeleinkkel felhasználási szerződést kötünk, amely az adott naptári év négy hullámára érvényes. Az előfizetés tartalmazza a Digi@Bank Bulletint is, amely minden negyedévben aktuális, ügyfeleinket foglalkoztató ad hoc blokk lekérdezését jelenti. Kutattuk korábban például az azonnali fizetés kérdéskörét, az MKB-BB fúziót, vagy olyan aktuális kérdéseket, hogy mit szólnak az ügyfelek az SMS-ek push értesítésekre váltásához. Az aktuálisan vizsgálandó kérdésekre az előfizetőktől javaslatokat várunk. Ezen túl, külön díjazás ellenében exkluzív kérdéseket is fel tudunk tenni, amelyek azonban nem jutnak el a többi előfizetőhöz.
Ingyenes riport letöltése
Weitere Artikel
![Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/06/nagyon-varjuk-mar-az-otthonfelujitasi-programot.webp)
Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?
![Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/06/attekintes-a-specialis-etrendekrol.webp)
Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/04/inflacios-varakozasok-2024-re-es-az-aremelkedesek-fogadtatasa.webp)
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
![Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/04/az-ugyfel-elegedettseg-meres-fontossaga-es-meroszamai.webp)
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai 2024
![Új kollégát keresünk: piackutatási projektkoordinátor, online kérdőívszerkesztő](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/12/uj-kollegat-keresunk-piackutatasi-projektkoordinator-online-kerdoivszerkeszto.webp)
Adatelemző, piackutató
![Az e-kereskedelem trendjei - 2024](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/02/az-e-kereskedelem-trendjei-2024.webp)
Az e-kereskedelem trendjei – 2024
![A piackutatás 2024-es trendjei](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/02/a-piackutatas-2024-es-trendjei.webp)
A piackutatás 2024-es trendjei
![Internetpenetráció, e-kereskedelem, mobilbank használat – NRC piackutatás 2023](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/01/internetpenetracio-e-kereskedelem-mobilbank-hasznalat-nrc-piackutatas-2023.webp)
NRC piackutatás: e-kereskedelem, mobilbankhasználat 2023
![AI forradalom a piackutatásban: új kihívások és lehetőségek](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/12/ai-forradalom-a-piackutatasban-uj-kihivasok-es-lehetosegek.webp)
AI forradalom a piackutatásban: új kihívások és lehetőségek
![Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/11/most-jottem-a-ksh-bol-a-minosegi-piackutatas.webp)
Minőségi piackutatás: Most jöttem a KSH-ból
![Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/11/omnibusz-szerepe-es-elonye-cover.webp)
Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
![AI és lakosság – mi történt a nyáron?](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/11/ai-es-lakossag-mi-tortent-a-nyaron.webp)
AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Herunterladbare Infografiken
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/07/infografika-alap-kep.webp)