Friss híreink
Wichtig
Impulzusvásárlás a kanapéról – hazai multiscreening körkép
János Klenovszki
2020.08.17.
Az NRC évek óta kutatja a multiscreening jelenséget. Legfrissebb elemzésünkből megtudható, hogy több eszköz párhuzamos használata esetén mik is kerülnek az egyes képernyőkre, és hogyan is írja át a XXI. század a médiatervezői eszköztárakat. Mennyire jellemző az impulzusvásárlás a kanapéról?
NRC Pandémia Hangulat index: Hogy állunk a pandémiával?
János Klenovszki
2020.07.01.
NRC Pandémia Hangulat index kutatás eredményei Kurucz Imre előadásában, a Reboot Hungary webináriumon. Mit gondol a vásárló?
Mi a Service Design? Miben más a nagyvállalati Service Design?
János Klenovszki
2020.07.01.
A Service Design feladata az, hogy a szolgáltatásfejlesztés eszközeivel a teljes ügyfélutat, a szolgáltatás folyamatát is fejlesztve nyújtson jobb élményt.
Online kvalitatív módszerek: melyiket válasszam?
Gyenes Edina
2020.06.02.
Ellenőrző listánk segít a célok és kutatási módszerek átgondolásában példákkal, és az előnyök-hátrányok összevetésével.