Friss híreink
FÓKUSZCSOPORT CHAT VS VOICE
Chat alapú és voice alapú fókuszcsoportok összevetése: jellemzők, előnyök-hátrányok, különbségek | online kvalitatív kutatások az NRC-nél.
Oktatási célokra ingyenes IMR használatot biztosít az NRC – Instant Marketing Research közlemény
Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex, ugyanakkor rugalmasan használható piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben és egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára.
TARGET NOW - BLITZSCHNELLER RECHERCHEDIENST
Start von tarGet jetzt ab März 2020: Ergebnisse in bis zu 3 Tagen mit der superschnellen Suchlösung von Netpanel-Kantar Hoffmann!
FRAGEBOGEN - RESPONSIVE: 10 TIPPS FÜR MOBILE UMFRAGEN
Beantworten Sie die Umfrage: 10 Tipps des NRC für mobile Umfragen: Heutzutage kommen fast zwei Drittel der Umfrageteilnehmer von mobilen Geräten!