
Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Bankok
Digi@Bank monitor és egyedi kutatásaink segítségével megismerheted a lakossági elvárásokat és tapasztalatokat.

Biztosítók
Kvantitatív és kvalitatív kutatásaink segítségével a termékfejlesztés területén is támogatjuk a hazai biztosítókat.

Közműszolgáltatók
Hogyan tudod javítani imázsodat? Mivel elégedettek a fogyasztóid? Milyen területen tudsz nekik segítséget nyújtani?

OTC
Hol keresnek információt a vásárlók? Mi alapján választanak OTC készítményt? Melyik patikát kedvelik és miért?

SMART, IOT
Milyen iparági trendek mozgatják meg a vásárlókat? Miért választanak okos termékekeket a fogyasztók? Melyek a legnépszerűbb márkák?

Ügyfélszolgálatok
Mit gondolnak a vásárlók az ügyfélszolgálatokról? Mit várnak el? Mitől lesz jó egy ügyfélszolgálat és egy chatbot?
Közgazdászként (Corvinus) és jogászként (ELTE) végeztem.
Közel 30 éve végzősként első munkahelyként egy piackutató céget választottam, úgy hívták, hogy Modus. Azóta nem ereszt el ez a szakma.
Voltam kvantitatív kutató, kutatási csapatok vezetője, ügyféligazgató, és még kutatócég-tulajdonos is egy ideig. Jó pár éve kifejezetten szeretek kvalitatív kutatásokat végezni, elemezni, kitalálni.
Úgy alakult, hogy a pályafutásom első 10 évét leszámítva kifejezetten szolgáltatóipari, ezen belül banki, biztosítói és telekommunikációs, vagy akár energiaipari cégeknek dolgozom. Ebben az a jó, hogy több oldalról látom ugyanazt az ügyfelet. Például amikor befizeti a biztosított lakásának áramszámláját a hitelkártyája terhére okostelefonján. A munka mellett kertemet művelem és részt veszek a helyi közéletben. A kert megnyugtatja a közélet miatt felborzolt kedélyeket, így ez jó párosítás.
2017 óta vagyok az NRC-nél, kutatási igazgatóként. Az a mi luxusunk, hogy mi itt mindig kíváncsiak maradhatunk. Nekünk nem csak hogy szabad, de muszáj is kérdezni.

Az életkor csak egy szám?
Annyi mindentől függhetne az, hogy miként látjuk a következő tíz évünket, mennyire látjuk felfelé vagy lefelé menő irányba menni az életünket. Mégis, a jelenlegi életkorunk

Forschung über Bausparkassen 2023
Im Herbst 2018 wurde die staatliche Förderung von Bauspareinlagen auf einen Schlag abgeschafft, die nach unseren Recherchen die Hauptattraktion des Produkts war und dafür sorgte, dass der Einlagenteil keine

Was machen die Menschen an Werktagen zwischen 17 und 22 Uhr?
Media Hungary 2022 - NRC-exklusive Marktforschung Es gibt Forschungsstudien, die noch nach Jahrzehnten den Nerv der Zeit treffen können. Für mich sind das in der Regel nicht die beruflichen Top-Herausforderungen, sondern

Bankváltás 2022 – új szindikált kutatás az NRC-től
A 2020-ban készített szolgáltatóváltással foglalkozó kutatásunk során jelentős részben foglalkoztunk a bankváltókkal és a bankváltás mögötti attitűdök feltárásával, azonban az elmúlt két évben számos olyan