Az online fizetés szép új világa
Tartalomjegyzék
Revolut és társai, avagy nem banki pénzügyi szolgáltatók a fogyasztók szemében
Online kvalitatív kutatási módszer – Instant Market Research szoftver az NRC-től
Az immár huszadik alkalommal megrendezett Internet Hungary konferencián ezúttal az NRC által fejlesztett – és még fejlesztés alatt lévő – IMR szoftver segítségével készült kutatás eredményeiről számoltunk be.
A kétnapos nemzetközi szakmai eseményen Molnár Zoltán vezető kutatónk és pénzügyi kutatási szakértőnk előadásában ismerkedhettünk a nem banki pénzügyi szolgáltatók és az általuk kínált szolgáltatások témakörével, a lehetséges fogyasztók körében feltárt véleményekkel.
A lakossági ismereteket, attitűdöket nemcsak kvantitatív adatfelvételi módszerekkel, hanem online fókuszcsoportos beszélgetések segítségével is igyekeztünk részletesen feltárni: ebben az IMR (Instant Market Research) szofver volt segítségünkre.
- Van-e már értékelhető ismertsége a nem banki, fintech pénzügyi szolgáltatóknak (pl. Revolut, Transferwise stb.)
- Az általuk kínált előnyök és funkcionalitások mennyire jelentenek valós értéket a lehetséges fogyasztóknak?
- Megragadható-e, hogy a lakosság köréből kik érdeklődnek?
- A bankszámla mellett vagy helyett van létjogosultsága ezeknek a szolgáltatásoknak?
- Milyen kétségeik vannak a potenciális fogyasztóknak?
- Mennyire érdeklődik a lakosság e szolgáltatások iránt?
Ezekere a kérdésekre kerestük a választ kutatásunkban.
Az IMR (Instant Market Reserach) szoftver fejlesztéséről bővebben itt olvashat.
Molnár Zoltán senior kutató Internet Hungary-n elhangzott előadásának anyaga letölthető itt:
[wpdm_package id=’17088′]
Online piackutatást szeretne?
ADJA LE MOST MEGRENDELÉSÉT VAGY KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT!
[ninja_form id=7]