Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás

A Research and more Podcast 17. adása

Két előadást is tartottunk az Internet Hungaryn, ezeket beszéltük meg ebben az adásban. Kiderül, mennyire ragaszkodnak az internetezők az egyes digitális tevékenységekhez, de az is, hogyan látják saját médiafogyasztásukat, és mely médiafelületeken tartják a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek és relevánsnak.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 17. adás Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Virtuális valóságtól a Metaverzumig (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Két előadást is tartottunk az Internet Hungaryn, ezeket beszéltük meg ebben az adásban. Kiderül, mennyire ragaszkodnak az internetezők az egyes digitális tevékenységekhez, de az is, hogyan látják saját médiafogyasztásukat, és mely médiafelületeken tartják a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek és relevánsnak.

Hallgasd meg! És ha tetszett, iratkozz fel csatornánkra a Youtube-on, a Spotify-on vagy az iTuneson!

 


A 17. adás Spotifyon is hallgatható.

Korábbi NRC podcast adásaink:

Virtuális valóságtól a Metaverzumig (Spotify)
Változó tartalomfogyasztás: tévé és streaming (Spotify)
Trendek és kihívások a piackutatásban (Spotify)
Digitális pénzügyeink (Spotify)
E-kereskedelem, online vásárlás, NRC podcast (Spotify)

 

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

 

Hallgasd meg:
Facebook
Twitter
LinkedIn

Artikel zu ähnlichen Themen

Herunterladbare Infografiken

Stöbern Sie in den herunterladbaren Infografiken des NRC, nutzen Sie die Daten, die Sie finden, aber verweisen Sie bitte immer auf uns.
Lassen Sie uns reden!

Schreiben oder rufen Sie mich an und ich werde Ihre Fragen beantworten

Wir können Ihnen helfen, dass sich Ihre Investition in die Marktforschung schnell auszahlt!
de_DEDE