Marktforschung

„Az információforrások komplex elemzése által a döntéshozók képesek racionális, megalapozott és hatékony üzleti döntéseket hozni.”

Piackutatási módszerek: kulcs a versenyelőnyhöz

Kvantitatív piackutatás

A piackutatás korunk vállalati életében az információalapú döntéshozatal szerves része. A kvantitatív módszertanok, mint például a nagymintás online lekérdezések, omnibusz kutatások és tracking kutatások, empirikus alapot nyújtanak a vállalati stratégiának. Ezek az eszközök nem csupán a fogyasztói preferenciák mélyreható feltárását teszik lehetővé, hanem validációs kapacitást is biztosítanak a vállalat fejlesztési tervei számára. Továbbá, a piaci dimenziók és trendek kvantitatív becslése által segítik a vállalatot abban, hogy a piaci pozícionálást és terjeszkedést adatvezérelt alapon hajtsa végre.

Ad-hoc

Az ad-hoc online kvantitatív kutatás gyors és célzott adatgyűjtést tesz lehetővé vállalatoknak aktuális kérdéseik megválaszolására

Nachverfolgung

Az online tracking kutatás idősoros adatgyűjtést alkalmaz, hogy időbeli tendenciákat és ciklusokat elemezzen statisztikai technikákkal.

Omnibus

Magyarország leggyorsabb és leggyakrabban induló omnibusz kutatására bármikor felszállhat. Tíz naponta indul és a negyedik napon már a reprezentatív adatokat elemezheti.

Hybride Datenerfassung

A hibrid kutatás egy kombinált kutatási módszert jelent, melyben egyszerre használnak kvantitatív és kvalitatív kutatási technikákat.

Kvalitatív piackutatás

A kvalitatív piackutatás többdimenziós eszköztára lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy mélyrehatóan megértsék az ügyfelek döntéshozatali mechanizmusait és élményeit. Fókuszcsoportok és mélyinterjúk szolgáltatnak klasszikus, de átfogó betekintést az emberek preferenciáiba és motivációiba. Az online térben végzett kutatások, például blog- és fórumkutatások, új lehetőségeket nyitnak az ügyfélélmény és a fogyasztói viselkedés tanulmányozására. A mobiletnográfia pedig a mobil eszközökön keresztül valós idejű adatgyűjtéssel teszi lehetővé a fogyasztói élmények és igények pontosabb megértését. Ez a sokrétű módszertani paletta nemcsak komplex és árnyalt képet ad az ügyfélbázisról, de stratégiai irányt is mutat a vállalatok számára a fogyasztói igényekhez igazodó termék- és szolgáltatásfejlesztésben.

Fokusgruppe

Termék-, és szolgáltatásfejlesztésben fókuszcsoportos kutatási módszerekkel segítjük a célcsoportja attitűdjeinek, érzéseinek és véleményének a megismerésében.

Eingehende Befragung

Az insightok, a vásárlói tapasztalatok és élmények megismerése nemcsak a szolgáltatás-, és termékfejlesztésben, de a stratégia tervezésében is versenyelőnyt biztosít a vállalatvezetőknek.

Fórumkutatás

Az online fórumkutatás ideális nagyobb csoportok véleményének és tapasztalatainak gyors gyűjtésére.

Online-Recherche in Blogs

Az online blogkutatás mély és részletes fogyasztói vélemények, érzések és tapasztalatok gyűjtésére ideális.

Mobiletnográfia

A mobiletnográfia a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak vizsgálatára kiválóan alkalmas.

Desk Research elemzések

Az NRC piackutató vállalat ügyfelei számára Desk Research elemzési szolgáltatást nyújt a már meglévő kutatási adatbázisok másodelemzésére, több adatbázis együttes elemzésére, valamint ezek különböző Business Intelligence rendszerekhez történő illesztésére. Célunk, hogy a „fiókokban lévő” passzív adatokat aktívvá tegyük, integrálva őket a vállalati adatáramlásba, így biztosítva, hogy az adatok valódi értéket képviseljenek a vállalat számára.

A prediktív modellezés kulcsfontosságú az idősoros elemzések során, mivel jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a vállalatok számára. Az NRC ezekben az elemzésekben nyújt támogatást, segítve a vállalatokat abban, hogy előre láthassák a piaci trendeket és optimális döntéseket hozhassanak.

Az NRC Power BI és Python alapú szolgáltatása segíti a vállalatokat abban, hogy az összetett és különféle forrásokból származó adatokat egyszerűen elérhetővé és a vezetői dashboardok segítségével könnyen használhatóvá tegyék. Ezáltal a döntéshozók gyorsabban és hatékonyabban tudnak információkhoz jutni és döntéseket hozni.

Sekundäre Analyse

Az NRC másodelemzés ideális, ha már vannak adatok, de hiányzik az elemzéshez szükséges erőforrás vagy új nézőpontokra van szükség.

Idősoros elemzés

Az idősoros ökonometriai elemzés ideális hosszú adatsoroknál trendek, mintázatok feltárására és előrejelzésre.

Power Bi

Az NRC több évtizedes tapasztalattal és Power BI használatával egyedülálló adatvizualizációt kínál, legyen szó tracking vagy ad-hoc kutatásról.

Fejlesztés és tesztelés​

A Service Design módszertan integrálása nem csupán a termékek és szolgáltatások mélyreható vizsgálatát és fejlesztését teszi lehetővé, hanem egy ügyfélközpontú megközelítést is képvisel. Ennek lényege, hogy az ügyfelek mellett a vállalat munkatársait is aktívan bevonja a fejlesztési folyamatba, ugyanis az így generált ötletek és javaslatok egy sokkal szélesebb nézőpontot tükröznek, ami elősegíti az új megoldások szervezeten belüli elfogadását és integrálását.

Az agilis online teszteléstől, a szemkamerás eye tracking vizsgálaton át és a kollaboratív workshopokig, az NRC egy komplex, de célirányos eszköztárat kínál ügyfeleinek. Ezt a holisztikus megközelítést erősíti az NRC Triple Diamond modellje, amely az adatvezérelt innovációtól egészen az új megoldások vállalati folyamatokba történő implementálásáig kíséri végig az ügyfeleket. Az eredmény nem csupán hatékonyabb döntési folyamatok, hanem olyan tartós és fenntartható innovációk is, amelyeket a vállalat egésze könnyebben adoptál és tulajdonít magának.

Eye tracking szemkamera

A szemkamerás tesztelés kiválóan alkalmas a fogyasztók valós környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak rögzítésére és fejlesztésre.

Conjoint termékteszt

A Conjoint kutatási módszer segít megérteni, milyen terméktulajdonságok és árak befolyásolják leginkább a fogyasztók vásárlási döntéseit.

Service design fejlesztés

A szolgáltatásfejlesztés egyik legjobb módszere segítségével, az ügyfelek és a kollégák igényeit fókuszban tartva tudja a leghatékonyan fejleszteni a vállalat szolgáltatásait és szervezet folyamatait.

Co-creation csoport

Használja célcsoportja tudását és fejlesszen együtt vásárlóival. Az NRC CO-CREATION, workshopjain, facilitátoraink segítik abban, hogy sikeres, ügyfélbarát szolgáltatásokat fejlesszen ügyfelei számára.

Software

Az NRC piackutató cég a piackutatás területén számos saját fejlesztésű, professzionális eszközt és megoldást kínál a hazai piacon. Ezek közé tartozik a frequest kérdőívszerkesztő rendszer, amely lehetővé teszi a kutatók számára, hogy egyszerűen és hatékonyan hozzanak létre online kérdőíveket, akár a legbonyolultabb és legnagyobb méretű kutatási projektekhez is. Emellett rendelkeznek a Netpanel panelmenedzserrel, egy kvantitatív access válaszadói panellel, amely segíti a kutatókat az adatgyűjtésben és a célcsoport specifikus válaszadók megtalálásában. Az Insights PlayGround rendszer pedig a kvalitatív kutatások szervezését teszi könnyűvé és hatékonyabbá.

A cég sikerének kulcsa azonban nemcsak az innovatív technológiai eszközökben rejlik, hanem a professzionális elemzői csapatban is, akik képesek a legbonyolultabb adatokat értelmezni és értékes insightokat kinyerni belőlük. Az expert megoldások és innovatív módszerek alkalmazása révén az NRC mindig a legfrissebb piacismeretre épülő tanácsadást nyújtja ügyfeleinek. Ennek eredményeként a vállalat nem csupán gyűjti az adatokat, hanem azokat stratégiai információkká alakítja, segítve ügyfeleit a sikeres döntéshozatalban és a versenytársak előtt való maradásban a dinamikus piaci környezetben.

Häufigster Fragebogen-Editor

Az NRC a saját fejlesztésű freQuest kérdőívszerkesztő és online kutatásmenedzser rendszert használja kvantitatív adatfelvételei során.

Netpanel-Panel-Manager

Az NRC saját fejlesztésű netpanel menedzser szoftvert és applikáció használ a válaszadói közösség kezeléséhez.

Insights PlayGround rendszer

Az NRC a freQuest Insights PlayGround kvalitatív kutatási szoftvert használja online kvalitatív kutatási menedzseléséhez.

Qualipool kvalitatív szervezés

Az NRC qualipool szolgáltatása professzionális válaszadó szervezést biztosít különböző kvalitatív kutatási módszerekhez

Az NRC 24 év szakmai tapasztalatával támogatja ügyfeleit az adatvezérelt döntéshozatalban. Kiterjedt módszertani ismeretekkel és modern technológiai megoldásokkal állunk rendelkezésére, hogy a legjobb eredményeket érje el. Sikerünk titka az ügyfélközpontúság és a gyakorlatias megközelítés. Ha többet szeretne megtudni szolgáltatásainkról, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Marktforschung

Kontaktieren Sie uns mit Vertrauen

Anfrage für ein Angebot

Híreink

NRC_hónap_kampánya_lenovo|

A hónap kampánya szerintünk | 2. rész

  Egészen új unaloműző rovatunk, a hónap kampánya 2. részében ismét megmutatjuk, mit szavaztunk meg önkényesen e hó legjobbjának. Előtte azonban egy kis kitérő: A

|||||

Férfiak és kozmetikumok

  Nem első alkalommal végeztünk kutatást a CD kozmetikai márka megbízásából, mely során a férfiak kozmetikum-használati szokásait vizsgáltuk. Rendszeres omnibuszunk keretében zajlott az adatfelvétel (a

|||||||

A hónap kreatív kampánya szerintünk

  Mostantól minden hónapban szavazunk 1-1 kreatív kampányra, mert kedveljük a kreatív kampányokat, a céges szavazás általában jó móka. Ha már szavazunk, akkor bejegyzést is

Kis data kis gond – big data nagy gond?

  A digitálizáció előretörésével az életünk egészen apró, hétköznapi momentumai is követhető nyomot hagynak maguk után a virtuális térben. Nem akarjuk megijeszteni az olvasót, de

|

Élmény vagy függőség? A mobilozás pszichológiája

  A nomofóbia („no-more-mobile-phone phobia”) mára egy elfogadott pszichés betegség, mely a szorongással kevert függőségek csoportjába sorolható. A mobiltól való elszakítottság súlyos frusztrációt okoz, akár

A hónap kampánya 2

Teszteltük – McDonald’s terminálok

Ha már cikket írunk róla, hát ki is próbáltuk a vörösvári úti McDonald’s-ban kihelyezett rendelésfelvevő kiosk terminálokat. Persze a komoly szakmaiságot némileg félretéve rohamoztuk meg

Peti interjú

NRC UX & Performance team Interjú Fülöp Péter UX specialistával Az NRC-nél nagy változások vannak folyamatban. Új divíziók alakulnak, és a digitális platformokra kerül a

|||

UX Research: Túl a usabilityn

  Ki ne hallott volna már a UX research kifejezésről? Mosolygós, kreatív, laza fiatalok mosolyognak ránk a Facebookon, újabb és újabb start-up cégek jelennek meg

||

Okoseszköz-körkép 2016

Az okoseszközök, mint az okostelefon, táblagép, okosóra egyre szélesebb körben elterjedtek, ez senki számára nem újdonság. De hol tart kis hazánk a nemzetközi trendekhez képest?

|

Egészséges hívószavak

A hosszú, egészséges élet mindannyiunk törekvése, s ennek egyik alapköve táplálkozásunk. Az ehhez rendelkezésre álló információk az internet korában már gond nélkül elérhetők, az élelmiszer

de_DEDE