25 éves az NRC! Játssz velünk és nyerj egy 25 éves whisky-t!

Hány piackutatási projektet bonyolított le az NRC az elmúlt 25 évben?

1999. szeptember és 2023. december 31. között kiállított számlák darabszámát kell megtippelni a játékban résztvevőknek.
NRC 25 év

25 év

Jó élmények, kihívások, megoldások, örömök és innovációk vannak ebben a 25 évben, amely során a régi/új kollégákkal, az ügyfelekkel és a válaszadókkal közösen egy olyan professzionális kutatói műhelyt hoztunk létre, ahol a szakértelem, a kutatói kíváncsiság és folyamatos innovációk kombinációjával segítjük ügyfeleinket a kérdéseik megválaszolásában és az ügyfélfókuszú fejlesztéseik elkészítésében.

Köszönjük mindenkinek ezt a 25 évet és legyen még sok ilyen szép év!

János Klenovszki

Innovációk

NRC fejlesztések 1999–2022

1999
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2008
2009
2010
2011
2012
2013
2014
2015
2016
2017
2018
2019
2020
2021
2022
Megalakultunk
Első online piackutató cégként megalakult az NRC.
Online kutatás
Elkezdődtek az első online piackutatások hazánkban.
Első online tracking
A Visitor Lifestyle Research kutatást elindítottuk.
Első online panel
Elkezdtük építeni az első online piackutatási panelt.
Adtrack
Az online reklámgyűjtü szoftverünket értékesítettük.
FreQuest
A freQuest fejlesztés elindítása.
NetHangulat
NetHangulat online havi mérés.
Közönségmérési panel
Első online műszeres közönségmérési panel.
Captivate
Honlap usability kutatás (captivate)
Spotlight

Spotlight - online reklámteszt

VMR

VMR célcsoportkutatások (VMR.kids, VMR.eco)

Választás

Hibrid választási előrejelzés

Eye camera

NRC szemkamera szolgáltatás

Magazin

Marketingkutató Magazin

Spotlight Plus

Realtime műsorteszt Spotlight Plus

ACBC

ACBC conjoint

FreQuest

freQuest online dashboard

Kérdőív

Reszponzív online kérdőív

Digi@Bank

Digi@Bank monitor

Netpanel

Megújult a Netpanel.hu

IMR

Instant Market Research

Podcast

NRC Podcast elindulása.

Qualipool

Online kvalitatív szervezés.

Reccoon

Face Recognition System.

Részvételi szabályzat

  • Az NRC munkatársai és azok családtagjai nem vehetnek részt a játékban.
  • Minden résztvevő csak egy tippet adhat le.
  • A résztvevők csak vállalati email címmel regisztrálhatnak a játékra.
  • A győztes az lesz, aki a valósághoz legközelebbi számot írja be
  • Amennyiben több azonos, legközelebbi tippet adó résztvevő is van, a győztest sorsolással választjuk ki
  • A nyertes egy darab Glenfarclas 25 éves Single Malt whisky-t nyer
  • A 2024. április 17 és 2024 április 24 között leadott tippek vesznek részt a játékban
en_USEN