Online blog research
Az online blogkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók mélyebb és részletes véleményére, érzéseire és tapasztalataira. Ez a módszer kiválóan alkalmas arra, hogy a vállalatok betekintést nyerjenek a fogyasztók hosszabb távú véleményalkotási és használati tapasztalataiba.
Az NRC online blogkutatását akkor érdemes választani, ha a vállalatok számára fontos a hosszabb távú felhasználói tapasztalatok megértése, például új termékek vagy szolgáltatások tesztelése során. Ez a módszer különösen értékes az olyan termékek esetében, melyek használati élménye idővel változhat.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket hosszú távon, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen jegyzetelhetnek tapasztalataikról, észrevételeikről a termék használata során egy zárt online blogfelületen vagy a részükre kiküldött kérdőívben.
- Open questions: A résztvevők szabadon oszthatják meg tapasztalataikat, gondolataikat a termékről, szolgáltatásról.
- Vlog és Fotók: saját magukkal interjúkat készíthetnek, fotózhat és ezeket feltölthetik a zárt blog rendszerükben.
Egy távközlési cég, amely új otthoni set-top boxot szeretne tesztelni, az NRC online blogkutatási módszerét alkalmazhatja. A cég kiválaszt néhány fogyasztót, akiknek otthonába eljuttatja a teszt eszközöket. A fogyasztók naplózhatják használati tapasztalataikat, visszajelzéseiket az eszközről egy online blogon, ami lehetővé teszi a cég számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC online blogkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.
Request for quotation
Contact us with confidence
Latest articles
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
2024.04.23.
No Comments
Áremelkedések: Ismerd meg a lakosság 2024-es inflációs várakozásait, illetve az ügyfelek véleményét a szolgáltatók inflációkövető díjkorrekcióiról.
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai
2024.04.11.
No Comments
Fejleszd vállalkozásodat! Ismerd meg az ügyfélelégedettség kutatás módszereit és alakítsd ügyfélélmény stratégiádat.
Piackutató
2024.02.27.
No Comments
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, elemző kollégáját! Munkakörhöz tartozó feladatok: Akkor jelentkezz, ha És mit kínálunk cserébe? Ha magadra ismertél az
Az e-kereskedelem trendjei – 2024
2024.02.13.
No Comments
Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,