TARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS


2020. márciusától startol a Netpanel és a Kantar Hoffmann közös extra gyors és költséghatékony online kvantitatív kutatási megoldása, a tarGet now, melynek segítségével megbízóink hozzáértő kutatói-szakértői támogatással, akár 3 napon belül juthatnak országosan reprezentatív lakossági kutatási eredményekhez.

Sokszor előfordul, hogy egy-egy információra pár napon belül lenne szükségünk a megalapozott döntés meghozatalához.

Egyértelmű válaszokat nyújtó felmérések és magas penetrációjú célcsoportok esetében ez már nem probléma: a kérdőívprogramozástól az alapadatok átadásáig akár már 3 nap alatt végezhetők online kutatások az Netpanel és a Kantar Hoffmann új szolgáltatásával.

tarGet now
tarGet now – szupergyors kutatások, gyorstesztek (Netpanel)

A Netpanel ma Magyarország legnagyobb, több mint 160 ezer főt számláló online válaszadói panelje. A Kantar Hoffmann évtizedes tapasztalattal rendelkezik, a piackutatás területén átfogó, kifinomult és nemzetközileg elismert megoldásokat nyújt.

Mikor ajánljuk a tarGet now gyors kutatásokat?

lakossági vélemények felmérése:

  • ad-hoc történésekkel, hírekkel kapcsolatos vélemények feltárása
  • aktualitásokhoz kapcsolódó attitűdök felmérése

gyors tesztek:

  • üzenet gyorsteszt / név gyorsteszt /narráció gyorsteszt
  • kreatív anyagok gyorstesztje, pl. plakát-teszt, POS anyagok gyors tesztelése
  • reklám gyorsteszt, csomagolás gyorsteszt
  • már kidolgozott koncepciók egyes verzióinak gyors tesztje
  • konkrét értékajánlatok fogadtatásának gyors felmérése

használat/érdeklődés felmérése:

  • lakossági nyitottság felmérése különböző termékötletekre
  • termékek/szolgáltatások használatának felmérése (penetrációs mérések)
Kiknek ajánljuk a tarGet now szolgáltatást?
  • multinacionális nagyvállalatok kutatási, termékfejlesztési és kommunikációs szakembereinek
  • kis- és középvállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak, marketing szakembereinek
  • médiaügynökségek, reklámügynökségek munkatársai számára, kutatási ügynökségeknek
Amennyiben 500 fős, reprezentatív kutatásra van szüksége és maximum 10 kérdést szeretne feltenni, és villámgyors, szakértők által támogatott eredményekre van szüksége, forduljon bizalommal a netpanel.hu vagy a Kantar Hoffmann tanácsadóihoz, akik az adatfelvétel (és igény szerint az elemzés területén is) kedvező árat és magas szintű szolgáltatást biztosítanak megbízóiknak.  
tarGet now!

Kérjen ajánlatot most!


Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Internetpenetráció 2007 I. félév

Míg 2006 első és második féléve között alig egy százalékpontot nőtt az internetpenetráció, addig az elmúlt hat hónapban 5 százalékpontos növekedést figyelhettünk meg. 2007

Playgrounds are going digital

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Internet users are conscious shoppers

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

en_USEN