Friss híreink
Mit tudunk az internetezőkről?
NRC Piackutató Az NRC Piackutató – a TNS-sel közösen – 2007 második félévében is vizsgálta a hazai internetezők internetezési és demográfiai jellemzőit, online és offline
400 ezren vásároltak karácsonyi ajándékot az interneten
Miközben fél év alatt 400 ezerrel nőtt a legalább hetente internetező felnőttek száma, csaknem ugyanennyivel emelkedett azoké is, akik kipróbálták már az internetes vásárlást, rendelést.
Egy romantikus élmény a legszebb ajándék
Sokunk számára igényel komoly fejtörést egy-egy ünnep közeledte, hiszen nem könnyű barátainkat, szeretteinket, vagy kollégáinkat különleges ajándékkal meglepni. Hazánkban még nem ismerik széles körben az
A fiatalok körében népszerű társasági ital a pálinka
A magyar fiatalok leginkább társas összejövetelek alkalmával fogyasztanak pálinkát. A családi események, egy vendégség, baráti koccintások és a disznótor a leginspirálóbb helyzetek a párlat elfogyasztására