TARGET NOW – VILLÁMGYORS KUTATÁSI SZOLGÁLTATÁS


2020. márciusától startol a Netpanel és a Kantar Hoffmann közös extra gyors és költséghatékony online kvantitatív kutatási megoldása, a tarGet now, melynek segítségével megbízóink hozzáértő kutatói-szakértői támogatással, akár 3 napon belül juthatnak országosan reprezentatív lakossági kutatási eredményekhez.

Sokszor előfordul, hogy egy-egy információra pár napon belül lenne szükségünk a megalapozott döntés meghozatalához.

Egyértelmű válaszokat nyújtó felmérések és magas penetrációjú célcsoportok esetében ez már nem probléma: a kérdőívprogramozástól az alapadatok átadásáig akár már 3 nap alatt végezhetők online kutatások az Netpanel és a Kantar Hoffmann új szolgáltatásával.

tarGet now
tarGet now – szupergyors kutatások, gyorstesztek (Netpanel)

A Netpanel ma Magyarország legnagyobb, több mint 160 ezer főt számláló online válaszadói panelje. A Kantar Hoffmann évtizedes tapasztalattal rendelkezik, a piackutatás területén átfogó, kifinomult és nemzetközileg elismert megoldásokat nyújt.

Mikor ajánljuk a tarGet now gyors kutatásokat?

lakossági vélemények felmérése:

  • ad-hoc történésekkel, hírekkel kapcsolatos vélemények feltárása
  • aktualitásokhoz kapcsolódó attitűdök felmérése

gyors tesztek:

  • üzenet gyorsteszt / név gyorsteszt /narráció gyorsteszt
  • kreatív anyagok gyorstesztje, pl. plakát-teszt, POS anyagok gyors tesztelése
  • reklám gyorsteszt, csomagolás gyorsteszt
  • már kidolgozott koncepciók egyes verzióinak gyors tesztje
  • konkrét értékajánlatok fogadtatásának gyors felmérése

használat/érdeklődés felmérése:

  • lakossági nyitottság felmérése különböző termékötletekre
  • termékek/szolgáltatások használatának felmérése (penetrációs mérések)
Kiknek ajánljuk a tarGet now szolgáltatást?
  • multinacionális nagyvállalatok kutatási, termékfejlesztési és kommunikációs szakembereinek
  • kis- és középvállalkozások vezetőinek, döntéshozóinak, marketing szakembereinek
  • médiaügynökségek, reklámügynökségek munkatársai számára, kutatási ügynökségeknek
Amennyiben 500 fős, reprezentatív kutatásra van szüksége és maximum 10 kérdést szeretne feltenni, és villámgyors, szakértők által támogatott eredményekre van szüksége, forduljon bizalommal a netpanel.hu vagy a Kantar Hoffmann tanácsadóihoz, akik az adatfelvétel (és igény szerint az elemzés területén is) kedvező árat és magas szintű szolgáltatást biztosítanak megbízóiknak.  
tarGet now!

Kérjen ajánlatot most!


Facebook
Twitter
LinkedIn
Let's talk!

Write or call me and I will answer your questions

We can help you make market research a quick return on your investment!
More articles by János Klenovszki

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem

Bízunk a közösségi oldalakban

Közösségi média kutatás Az internetezők 90 százaléka rendszeresen látogat közösségi oldalakat, és többségük személyes adatait is közzéteszi adatlapján. Az NRC Piackutató felmérése szerint a

Restructuring internet use patterns

A chatet egyre inkább felváltja az online telefonálás. Az internetezők közel fele alkalmanként, 25 százaléka pedig rendszeresen hívja fel ismerőseit a világhálón keresztül –

en_USEN