Októberi szemelvényeink – Publikus kutatásaink az online médiában

 

Ebben a hónapban is utánajártunk hol jelentünk meg, és büszkén meg is mutatjuk. Igaz, a szeptemberi felhozatalhoz képest most kevesebb érdekes hírben tűntünk fel, de sajnos igen kevés olyan kutatást készítünk, ami bejárhatja a sajtót, hiszen a legtöbb esetben titkos információkat adunk át ügyfeleinknek, amiket ők féltve őriznek.

 

Magyarország kórképét a Groupamával állítottuk fel. Nem túl vidám, de fontos téma ez.

Tovább a Pénzcentrum oldalára >>

 

A Generalival karöltve az autósok épségéért aggódtunk.

Tovább a Napi.hu oldalára >>

 

A piaci összefogás jegyében a TNS-sel vizsgáltuk meg a digitális média térnyerését a marketingben.

Tovább a Prim.hu-ra >>

 

A megtakarításokról az OVB megbízásából kérdeztük az embereket.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

A kiskamaszok pénzköltési szokásairól a CIB számára készítettünk tanulmányt.

Tovább a Blikk oldalára >>

 

Ugyanez a CIB-es kutatás a pénzügyi nevelésre és a szülők szerepére is kitért.

Tovább a Teol oldalára >>

 

Az OVB-vel a nyugdíjak iránt is érdeklődtünk, hiszen mi sem leszünk már fiatalabbak.

Tovább a 24.hu-ra >>

 

Egészségügyi kiadásainkról az ÖPOSZ számára készítettünk kutatást

Tovább a weborvos oldalára >>

 

Sok volt a pénzügyi téma tehát, de akinek ez nem elég, kapcsolódjon be pénzügyi trackingünkbe, ahol a bankoló lakosság digitális érettségét követjük nyomon.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Hasonló témájú cikkeink

Válogass az NRC letölthető infkgrafiká között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.
Takács Gergely további cikkei

Szívesen szállnánk meg okoshotelben?

  Okoseszközökkel a zsebünkben kilépünk okosotthonunk ajtaján, és elhagyja okosvárosunkat, hogy néhány napot valahol máshol töltsünk el. Hol szállunk meg? Hát persze, hogy egy

hu_HUHU