Market research

„Az információforrások komplex elemzése által a döntéshozók képesek racionális, megalapozott és hatékony üzleti döntéseket hozni.”

Piackutatási módszerek: kulcs a versenyelőnyhöz

Kvantitatív piackutatás

A piackutatás korunk vállalati életében az információalapú döntéshozatal szerves része. A kvantitatív módszertanok, mint például a nagymintás online lekérdezések, omnibusz kutatások és tracking kutatások, empirikus alapot nyújtanak a vállalati stratégiának. Ezek az eszközök nem csupán a fogyasztói preferenciák mélyreható feltárását teszik lehetővé, hanem validációs kapacitást is biztosítanak a vállalat fejlesztési tervei számára. Továbbá, a piaci dimenziók és trendek kvantitatív becslése által segítik a vállalatot abban, hogy a piaci pozícionálást és terjeszkedést adatvezérelt alapon hajtsa végre.

Ad-hoc

Az ad-hoc online kvantitatív kutatás gyors és célzott adatgyűjtést tesz lehetővé vállalatoknak aktuális kérdéseik megválaszolására

Tracking

Az online tracking kutatás idősoros adatgyűjtést alkalmaz, hogy időbeli tendenciákat és ciklusokat elemezzen statisztikai technikákkal.

Omnibus

Magyarország leggyorsabb és leggyakrabban induló omnibusz kutatására bármikor felszállhat. Tíz naponta indul és a negyedik napon már a reprezentatív adatokat elemezheti.

Hybrid data recording

A hibrid kutatás egy kombinált kutatási módszert jelent, melyben egyszerre használnak kvantitatív és kvalitatív kutatási technikákat.

Kvalitatív piackutatás

A kvalitatív piackutatás többdimenziós eszköztára lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy mélyrehatóan megértsék az ügyfelek döntéshozatali mechanizmusait és élményeit. Fókuszcsoportok és mélyinterjúk szolgáltatnak klasszikus, de átfogó betekintést az emberek preferenciáiba és motivációiba. Az online térben végzett kutatások, például blog- és fórumkutatások, új lehetőségeket nyitnak az ügyfélélmény és a fogyasztói viselkedés tanulmányozására. A mobiletnográfia pedig a mobil eszközökön keresztül valós idejű adatgyűjtéssel teszi lehetővé a fogyasztói élmények és igények pontosabb megértését. Ez a sokrétű módszertani paletta nemcsak komplex és árnyalt képet ad az ügyfélbázisról, de stratégiai irányt is mutat a vállalatok számára a fogyasztói igényekhez igazodó termék- és szolgáltatásfejlesztésben.

Focus group

Termék-, és szolgáltatásfejlesztésben fókuszcsoportos kutatási módszerekkel segítjük a célcsoportja attitűdjeinek, érzéseinek és véleményének a megismerésében.

In-depth interview

Az insightok, a vásárlói tapasztalatok és élmények megismerése nemcsak a szolgáltatás-, és termékfejlesztésben, de a stratégia tervezésében is versenyelőnyt biztosít a vállalatvezetőknek.

Fórumkutatás

Az online fórumkutatás ideális nagyobb csoportok véleményének és tapasztalatainak gyors gyűjtésére.

Online blog research

Az online blogkutatás mély és részletes fogyasztói vélemények, érzések és tapasztalatok gyűjtésére ideális.

Mobiletnográfia

A mobiletnográfia a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak vizsgálatára kiválóan alkalmas.

Desk Research elemzések

Az NRC piackutató vállalat ügyfelei számára Desk Research elemzési szolgáltatást nyújt a már meglévő kutatási adatbázisok másodelemzésére, több adatbázis együttes elemzésére, valamint ezek különböző Business Intelligence rendszerekhez történő illesztésére. Célunk, hogy a „fiókokban lévő” passzív adatokat aktívvá tegyük, integrálva őket a vállalati adatáramlásba, így biztosítva, hogy az adatok valódi értéket képviseljenek a vállalat számára.

A prediktív modellezés kulcsfontosságú az idősoros elemzések során, mivel jelentős idő- és költségmegtakarítást biztosít a vállalatok számára. Az NRC ezekben az elemzésekben nyújt támogatást, segítve a vállalatokat abban, hogy előre láthassák a piaci trendeket és optimális döntéseket hozhassanak.

Az NRC Power BI és Python alapú szolgáltatása segíti a vállalatokat abban, hogy az összetett és különféle forrásokból származó adatokat egyszerűen elérhetővé és a vezetői dashboardok segítségével könnyen használhatóvá tegyék. Ezáltal a döntéshozók gyorsabban és hatékonyabban tudnak információkhoz jutni és döntéseket hozni.

Secondary analysis

Az NRC másodelemzés ideális, ha már vannak adatok, de hiányzik az elemzéshez szükséges erőforrás vagy új nézőpontokra van szükség.

Idősoros elemzés

Az idősoros ökonometriai elemzés ideális hosszú adatsoroknál trendek, mintázatok feltárására és előrejelzésre.

Power Bi

Az NRC több évtizedes tapasztalattal és Power BI használatával egyedülálló adatvizualizációt kínál, legyen szó tracking vagy ad-hoc kutatásról.

Fejlesztés és tesztelés​

A Service Design módszertan integrálása nem csupán a termékek és szolgáltatások mélyreható vizsgálatát és fejlesztését teszi lehetővé, hanem egy ügyfélközpontú megközelítést is képvisel. Ennek lényege, hogy az ügyfelek mellett a vállalat munkatársait is aktívan bevonja a fejlesztési folyamatba, ugyanis az így generált ötletek és javaslatok egy sokkal szélesebb nézőpontot tükröznek, ami elősegíti az új megoldások szervezeten belüli elfogadását és integrálását.

Az agilis online teszteléstől, a szemkamerás eye tracking vizsgálaton át és a kollaboratív workshopokig, az NRC egy komplex, de célirányos eszköztárat kínál ügyfeleinek. Ezt a holisztikus megközelítést erősíti az NRC Triple Diamond modellje, amely az adatvezérelt innovációtól egészen az új megoldások vállalati folyamatokba történő implementálásáig kíséri végig az ügyfeleket. Az eredmény nem csupán hatékonyabb döntési folyamatok, hanem olyan tartós és fenntartható innovációk is, amelyeket a vállalat egésze könnyebben adoptál és tulajdonít magának.

Eye tracking szemkamera

A szemkamerás tesztelés kiválóan alkalmas a fogyasztók valós környezetben történő viselkedésének és tapasztalatainak rögzítésére és fejlesztésre.

Conjoint termékteszt

A Conjoint kutatási módszer segít megérteni, milyen terméktulajdonságok és árak befolyásolják leginkább a fogyasztók vásárlási döntéseit.

Service design fejlesztés

A szolgáltatásfejlesztés egyik legjobb módszere segítségével, az ügyfelek és a kollégák igényeit fókuszban tartva tudja a leghatékonyan fejleszteni a vállalat szolgáltatásait és szervezet folyamatait.

Co-creation csoport

Használja célcsoportja tudását és fejlesszen együtt vásárlóival. Az NRC CO-CREATION, workshopjain, facilitátoraink segítik abban, hogy sikeres, ügyfélbarát szolgáltatásokat fejlesszen ügyfelei számára.

Software

Az NRC piackutató cég a piackutatás területén számos saját fejlesztésű, professzionális eszközt és megoldást kínál a hazai piacon. Ezek közé tartozik a frequest kérdőívszerkesztő rendszer, amely lehetővé teszi a kutatók számára, hogy egyszerűen és hatékonyan hozzanak létre online kérdőíveket, akár a legbonyolultabb és legnagyobb méretű kutatási projektekhez is. Emellett rendelkeznek a Netpanel panelmenedzserrel, egy kvantitatív access válaszadói panellel, amely segíti a kutatókat az adatgyűjtésben és a célcsoport specifikus válaszadók megtalálásában. Az Insights PlayGround rendszer pedig a kvalitatív kutatások szervezését teszi könnyűvé és hatékonyabbá.

A cég sikerének kulcsa azonban nemcsak az innovatív technológiai eszközökben rejlik, hanem a professzionális elemzői csapatban is, akik képesek a legbonyolultabb adatokat értelmezni és értékes insightokat kinyerni belőlük. Az expert megoldások és innovatív módszerek alkalmazása révén az NRC mindig a legfrissebb piacismeretre épülő tanácsadást nyújtja ügyfeleinek. Ennek eredményeként a vállalat nem csupán gyűjti az adatokat, hanem azokat stratégiai információkká alakítja, segítve ügyfeleit a sikeres döntéshozatalban és a versenytársak előtt való maradásban a dinamikus piaci környezetben.

Frequest questionnaire editor

Az NRC a saját fejlesztésű freQuest kérdőívszerkesztő és online kutatásmenedzser rendszert használja kvantitatív adatfelvételei során.

Netpanel panel manager

Az NRC saját fejlesztésű netpanel menedzser szoftvert és applikáció használ a válaszadói közösség kezeléséhez.

Insights PlayGround rendszer

Az NRC a freQuest Insights PlayGround kvalitatív kutatási szoftvert használja online kvalitatív kutatási menedzseléséhez.

Qualipool kvalitatív szervezés

Az NRC qualipool szolgáltatása professzionális válaszadó szervezést biztosít különböző kvalitatív kutatási módszerekhez

Az NRC 24 év szakmai tapasztalatával támogatja ügyfeleit az adatvezérelt döntéshozatalban. Kiterjedt módszertani ismeretekkel és modern technológiai megoldásokkal állunk rendelkezésére, hogy a legjobb eredményeket érje el. Sikerünk titka az ügyfélközpontúság és a gyakorlatias megközelítés. Ha többet szeretne megtudni szolgáltatásainkról, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Market research

Contact us with confidence

Request for quotation

Híreink

Digi@Bank Monitor: külön is megvásárolható negyedéves elemzéseink (Digi@Bank éves előfizetőknek ingyenes)|Digi@Bank Monitor logo

PÉNZÜGYI TÉMÁK: A DIGI@BANK MONITOR 2019. ÉVI BULLETIN ELEMZÉSEI

Az NRC Digi@Bank Monitor pénzügyi és fintech elemzésének külön is megvásárolható Bulletin elemzéseit foglaltuk össze infografikán: szemezgessen főcímeinkből! Néhány érdekes idei hot topic ízelítőnek: lakáskassza, LTP, hitelezés, kölcsönök, online áruhitel, QR-kód, online hitelesítés

20 éves az NRC|

20 éves az NRC, 20 éves az online piackutatás

Idén ősszel ünnepli huszadik születésnapját az NRC és az online piackutatás. Ebből az alkalomból beszélgettünk a cég két tulajdonos-ügyvezetőjével, Klenovszki Jánossal és Kurucz Imrével. Ma

okosotthon eszközellátottság|||

Okosotthon kutatás 2019

Az amerikai tech- és befektetési cégek évek óta öntik a dollármilliárdokat az okosotthon-iparágba. Itthon is egymást érik az Internet of Things-zel (IoT), az eljövendő 5G-vel

|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó márkaélmény-kutatás

NRC multiscreen kutatás 2019||

Multiscreen: Impulzusvásárlás kanapéról?

Az NRC három előadással is képviseltette magát az idei MediaHungary-n, amiből az egyik az egyre inkább aktuálissá váló (média)fogyasztói viselkedést, a multiscreen-ing jelenséget vizsgálta egy

piackutatás

Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média Hungary

|

Húsvét 2019. Még mindig divat a locsolkodás

A magyarok inkább családi, mint vallási ünnepként gondolnak a húsvétra – derül ki az NRC friss felméréséből. A hagyományok, szokások azonban ma is élnek: egyre

en_USEN