Mobiletnográfia
A mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes használni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésére és tapasztalataira. Ez a módszer különösen hasznos olyan helyzetekben, amikor a résztvevőknek valós időben kell visszajelzést adniuk, például termékhasználat vagy élmény alatt.
Az NRC mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes választani, ha a vállalatok mélyreható betekintést szeretnének szerezni a fogyasztók viselkedésébe és véleményeibe valós környezetben és valós időben. Ez a módszer segít a vállalatoknak abban, hogy pontosabb képet kapjanak a fogyasztók valós viselkedéséről és reakcióiról.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket valós környezetben, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással valós használat során.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen dokumentálhatják tapasztalataikat, észrevételeiket a termék használata során.
- Fényképes dokumentáció: A résztvevők képekkel vagy videókkal is dokumentálhatják tapasztalataikat, hogy még pontosabb képet adjanak a termék használatáról.
Egy FMCG vállalat, amely új otthoni takarítószert tesztel, az NRC mobiletnográfia módszerét használhatja. A résztvevők otthonukban tesztelik a terméket, és naplózzák tapasztalataikat, gondolataikat a termékkel kapcsolatban. Rögzíthetik, hogyan használják a terméket, milyen hatékonysággal bír a takarítás során, milyen az illata, az állaga, stb. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalat számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC mobiletnográfia kutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2023/07/mobiletnografia-kep.webp)
Request for quotation
Contact us with confidence
Latest articles
![Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/06/nagyon-varjuk-mar-az-otthonfelujitasi-programot-768x402.webp)
Nagyon várjuk már az Otthonfelújítási Programot?
2024.06.13.
No Comments
A magyarok 60%-a hallott az otthonfelújítási programról, de a részletek homályosak. Az otthonfelújítás bonyolultsága miatt kevesen tervezik igénybe venni a támogatást.
![Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/06/attekintes-a-specialis-etrendekrol-768x402.webp)
Áttekintés a speciális étrendekről, mentes élelmiszerekről
2024.06.03.
No Comments
Együnk-e tojást vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet vagy hagyjuk el? Mennyi húst együnk? Együnk-e egyáltalán? Mit okoz a fehér liszt? Hányszor együnk egy
![](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/04/inflacios-varakozasok-2024-re-es-az-aremelkedesek-fogadtatasa-768x402.webp)
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
2024.04.23.
No Comments
Áremelkedések: Ismerd meg a lakosság 2024-es inflációs várakozásait, illetve az ügyfelek véleményét a szolgáltatók inflációkövető díjkorrekcióiról.
![Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai](https://e2q8b2j3.rocketcdn.me/wp-content/uploads/2024/04/az-ugyfel-elegedettseg-meres-fontossaga-es-meroszamai-768x402.webp)
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai 2024
2024.04.11.
No Comments
Fejleszd vállalkozásodat! Ismerd meg az ügyfélelégedettség kutatás módszereit és alakítsd ügyfélélmény stratégiádat.