PANDÉMIA INDEX TRACKING: LETÖLTHETŐ ÁPRILISI ADATOK

ÁPRILIS ELEJÉN STARTOLT AZ NRC PANDÉMIA INDEX TRACKINGJE

A Pandémia kutatássorozat első index eredményeit ingyenesen hozzáférhetővé tettük e cikkünk végén letölthető kutatási ismertetőnkben.

Főbb alaptémák nyomon követése mellett a Pandémia Index felmérések egyes hullámait vagy a teljes kutatássorozatot áprilistól megvásároló megbízóinknak exkluzív kérdések feltevésére, extra elemzések megvásárlására és online kvalitatív kutatások kedvezményes megrendelésére is van lehetőségük.

Legújabb szindikált felmérés – és riportsorozatunkban háromhetente végzett 1000 fős, a 18-65 év közöttieket országosan reprezentatáló online lakossági felmérések segítségével monitorozzuk a hazai gazdasági helyzet és közhangulat járványhelyzet közbeni alakulását.

ALAPMODUL, INDEXEK ÉS EXTRÁK

A Pandémia Index tracking rendszeres méréseinek középpontjában a lakosság megélései, várakozásai, félelmei, attitűdjei, munkaerőpiaci helyzete és fogyasztása áll – beleértve a termékek vásárlását, szolgáltatások igénybevételét és a médiafogyasztást is.

A kapott eredmények jobb megértése érdekében online kvalitatív vizsgálatokkal is kiegészítjük méréseinket.

Érintettségi és várakozási indexek: háromhetente frissítjük
  • járványérintettség
  • válságérintettség
  • járvány-várakozás
  • gazdasági válság várakozás
  • társadalmi katasztrófa várakozás
  • személyes egzisztenciális várakozás

Pandémia trackingünkben 6 alapindexet mérünk idősorosan és első gyorsjelentésünkben ezek az eredmények már hozzáférhetőek (ld. itt letölthető bemutató).
Mérésünk 1000 fős, 18-65 éves lakosokra reprezentatív mintán készül. Az indexek 0 és 100 közötti skálán mozognak, ahol a magasabb érték a nagyobb érintettséget jelöli.​

RUGALMAS ELŐFIZETÉS, EXKLUZÍV LEHETŐSÉGEK – INGYENES ALAPMODUL

Ügyfeleink igazi versenyelőnyre csak akkor tudnak szert tenni, ha elsőként jutnak hozzá az alapinformációk mellett olyan eredményekhez, amelyek őket egyéni vállalati céljaik elérésében segítik.

Éppen ezért mi az NRC-nél úgy gondoltuk, hogy a Pandémia tracking vásárlása mellett döntő megbízóink részére:

  • egyéni, exkluzív kérdéseket feltevését is lehetővé tesszük, melyekből az elemzést kizárólagosan kaphatják meg, és hasonlóképpen
  • kedvezményesen rendelhetnek online kvalitatív kutatásokat (pl. interjúk, fókuszcsoportok, blog- és fórumkutatások), hogy a kvantitatív kutatások „miért”-jeinek is utánajárhassanak.
  • ezen túlmenően a Pandémi Index tracking elemzést vásárlók igényük szerint még hat addicionális témakör mentén készülő kutatási riportból is válogathatnak
HAT EXTRA KUTATÁSI RIPORT (2020 SZEPTEMBERIG) ELŐFIZETŐKNEK
  1. Kiskereskedelem
  2. Háztartási büdzsé tervek módosulásai
  3. Digitális ügyintézés
  4. OTC
  5. Digitális kommunikáció változásai
  6. Alkohol pandémia idején

AJÁNLATI CSOMAGOK

A Pandémia Index tracking eredményei rendszeres előfizetőként és kutatási hullámonként egyaránt megvásárolhatóak.

Töltse le kutatási ismertetőnket, és ismerje meg az aktuális háromheti kutatási eredményeket!

A későbbiekben az indexek frissítéséről is küldünk tájékoztatást.

A Pandémia Index tracking kutatások online adatfelvételei 1000 fős, 18-65 év közötti magyarországi lakosok megkérdezésével zajlnak. A reprezentatív kutatások a Netpanelen, Magyarország legnagyobb online kutatási paneljén készülnek.


Facebook
Twitter
LinkedIn
Gyenes Edina további cikkei

Fókuszban a freelancerek!

Mi motivál valakit arra, hogy szabadúszóként dolgozzon? Mi lehet vonzó ebben, és milyen nehézségekkel kell szembenézni? Érdekes beszélgetés az NRC legújabb, nyolcadik podcastjében.

2021-ben is folytatódik az NRC koronavírus kutatássorozata

2021-ben is folytatódik az NRC kutatássorozata, a Pandémia Index Tracking. Még mindig érdemes feliratkozni az ingyenesen letölthető alapelemzésekre, amelyek segítenek a fogyasztói attiztűdök nyomon követésében. Következő elemzésünk megjelenése: február. 6.

Trendek és kihívások a piackutatásban – NRC podcast

Az NRC Research and more 7. podcast-jében Kurucz Imre Klenovszki Jánossal beszélget arról, hogy milyen kihívásokal küzd a piackutatási szakma, és mi az, amit más területektől tanulhatunk a jelenlegi körülményekhez való alkalmazkodás közben.

hu_HUHU