×

Omnibusz kutatások

Amennyiben csak néhány kérdést szeretne reprezentatív mintán vizsgálni,
szálljon fel lakossági vagy internetezői omnibuszunkra,
amely nem csak költséghatékony, de gyors megoldást is kínál az önálló ad hoc kutatásokhoz képest.
A 2020. első negyedévében induló felmérési hullámok időpontjait és (elemzéssel együtt értendő) kérdésárainkat megtekintheti infografikánkon:

Mikor érdemes?

green-tick2a PR-anyagok elkészítéséhez
green-tick2gyors információszerzéshez, trendek ellenőrzéséhez
green-tick2taktikai döntések előkészítéséhez

Hogyan működik?

green-tick2havonta 3 adatfelvétel (10 naponta induló “járat”)
green-tick2akár egyetlen kérdéssel (legfeljebb 15-tel) fel lehet szállni
green-tick2a kutatás díja a kérdések számától és típusától függ

Lakossági omnibusz

green-tick218-59 éves hazai lakosságra reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2általános fogyasztói (B2C) kutatásokhoz

Internetezői omnibusz

green-tick2felnőtt (18+) internetezőkre reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2digitális témák esetén ajánlott

Tudjon meg még többet a fogyasztó véleményéről!

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!


magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron
Share via
Copy link
Powered by Social Snap