Magyarország legnagyobb online piackutatási paneljén futó kutatásainkat ebben az évben kiegészítettük a Z-zoneOmnibusz kutatásainkkal, amelyben a 16-29 éves fiatalokat egy 500 fős mintán kérdezzük.
Elindítottuk kvalitatív omnibuszunkat QualiFlight néven,amely hazánkban elsőként nyújt online fórumbeszélgetések segítségével insightokat ügyfeleinknek.
NRC omnibusz kutatások 10 naponta
a PR-anyagok elkészítéséhezgyors információszerzéshez, trendek ellenőrzéséheztaktikai döntések előkészítéséhez
havonta 3 adatfelvétel (10 naponta induló “járat”)akár egyetlen kérdéssel (legfeljebb 15-tel) fel lehet szállnia kutatás díja a kérdések számától és típusától függ
18-65 éves hazai lakosságra reprezentatív1000 fős mintaáltalános fogyasztói (B2C) kutatásokhoz
felnőtt (18+) internetezőkre reprezentatív1000 fős mintadigitális témák esetén ajánlott
Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.
Részletek
Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.
A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.
Ismerje meg további omnibuszainkat!
Megosztás: