×

Omnibusz kutatások

Amennyiben csak néhány kérdést szeretne reprezentatív mintán vizsgálni,
szálljon fel lakossági vagy internetezői omnibuszunkra,
amely nem csak költséghatékony, de gyors megoldást is kínál az önálló ad hoc kutatásokhoz képest.

Mikor érdemes?

green-tick2a PR-anyagok elkészítéséhez
green-tick2gyors információszerzéshez, trendek ellenőrzéséhez
green-tick2taktikai döntések előkészítéséhez

Hogyan működik?

green-tick2havonta 3 adatfelvétel (10 naponta induló “járat”)
green-tick2akár egyetlen kérdéssel (legfeljebb 15-tel) fel lehet szállni
green-tick2a kutatás díja a kérdések számától és típusától függ

Lakossági omnibusz

green-tick218-59 éves hazai lakosságra reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2általános fogyasztói (B2C) kutatásokhoz

Internetezői omnibusz

green-tick2felnőtt (18+) internetezőkre reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2digitális témák esetén ajánlott

Tudjon meg még többet a fogyasztó véleményéről!

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

Segíthetek? Részletes információért forduljon hozzám!

tanácsadó

“Közel 20 éve dolgozom a piackutatás területén, az ország első online kutatócégének vezetőjeként pedig 15 éve hiszek abban, hogy a modern technológiák bevezetésével, az innovatív megoldásokkal és professzionális kutató csapattal érhetjük el azt, hogy megbízható, problémaspecifikus adatokat szállíthassunk megbízóinknak. Tanácsadó cégként pedig fontosnak tartjuk, hogy ne csak számokat tudjuk nyújtani ügyfeleinknek, hanem javaslatokat, ötleteket is. Módszertani és innovatív megoldásokkal kapcsolatos kérdésekben forduljon hozzám bizalommal!”
magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron