×

Omnibusz kutatások

Amennyiben csak néhány kérdést szeretne reprezentatív mintán vizsgálni,
szálljon fel 18-65 év közöttieket célzó lakossági vagy (18+) internetezői omnibuszunkra,
ami nem csak költséghatékony, de gyors megoldást is kínál az önálló ad hoc kutatásokhoz képest.
A 2020. következő negyedévében induló felmérési hullámok időpontjait és (elemzéssel együtt értendő) kérdésárainkat megtekintheti infografikánkon:

 

Mikor érdemes?

green-tick2a PR-anyagok elkészítéséhez
green-tick2gyors információszerzéshez, trendek ellenőrzéséhez
green-tick2taktikai döntések előkészítéséhez

Hogyan működik?

green-tick2havonta 3 adatfelvétel (10 naponta induló “járat”)
green-tick2akár egyetlen kérdéssel (legfeljebb 15-tel) fel lehet szállni
green-tick2a kutatás díja a kérdések számától és típusától függ

Lakossági omnibusz

green-tick218-65 éves hazai lakosságra reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2általános fogyasztói (B2C) kutatásokhoz

Internetezői omnibusz

green-tick2felnőtt (18+) internetezőkre reprezentatív
green-tick21000 fős minta
green-tick2digitális témák esetén ajánlott

Tudjon meg még többet a fogyasztó véleményéről!

Reklámteszt

Reklámszpotok gyors és hatékony tesztelése online, szektorspecifikus benchmark-mutatókkal.

Ökonometria

Kampányoptimalizáció a valós fogyasztói viselkedés modellezésével.

ACBC Conjoint

A vásárlási döntést legjobban modellező szolgáltatás- és koncepcióteszt.

magyar-telekombkksanoma-mediabonbonettimindsharecofidisboiron

ONLINE KUTATÁST, ÁRAJÁNLATOT SZERETNE? VEGYE FEL VELÜNK A KAPCSOLATOT ÉS MINDEN KÉRDÉSÉRE ÖRÖMMEL VÁLASZOLUNK!

Share via
Copy link
Powered by Social Snap