
Panelmenedzser
Amennyiben a freQuest kérdőívszerkesztő rendszer bérlő vagy, úgy egyértelmű, hogy a netpanel panelmenedzser rendszer a legjobb választás az online kutatásban részt vevő tagok menedzselésére, legyen az egy ügyféllista, vagy egy válaszadói közösség.
A freQuest kérdőívszerkesztő rendszer integráltan működik együtt a netpanel panelmenedzser rendszerrel és így a kutatók egyszerűen és könnyen tudják biztosítani, hogy a kutatásaik reprezentatívak legyenek a kívánt célcsoportra.
A válaszadói élmény kulcsfontosságú a minőségi adatfelvétele esetén, ezért is van lehetőség arra, hogy a kutatásokhoz egyedi meghívókat készítsenek a felhasználók, pontokkal jutalmazzák a válaszadókat, nyereményjáték sorsolásokat folytathassanak, a válaszadói közösség honlapján minden válaszadónak egyedi belépő felülete legyen és akár még applikáción keresztül is elérhessék válaszadóikat. A rendszer fókuszában a válaszadói aktivitás növelés és a gyorsabb adatfelvételek biztosítása áll.
- Ajánlatkérés menedzsment
- kutatásmenedzsment
- regisztrációs folyamat
- komplex szűrési feltételek
- meghívó szerkesztés és sablonok
- email küldés
- regisztráltak menedzselése
- nyereményjátékok, sorsolások
- utalványok és ezek beváltása
- válaszadói honlap és egyedi user oldal
- applikáció (egyedi megrendelésre)
- CSR
- tartalomszerkesztő
- Power BI dashboard (egyedi megrendelésre) stb…
Panel applikáció: Az alapszolgáltatás mellett a felhasználók külön díjért saját panel applikációt is bérelhetnek, amely segítségével nemcsak emailen, de push üzenetek és appon belüli üzenetek segítségével is meghívhatják paneltagjaikat.
Napi villámkérdés: A nehezebb célcsoportok elérését segíti a villámkérdés megoldás, amely segítésével pár nap alatt egy-egy kérdésre választ adnak a paneltagok, így segítve a célzást az alacsony penetrációjú célcsoportoknál.
Ügyfélszolgálat: A paneltagok ügyfélszolgálati feladatait szolgáltatásként is bérbe vehetik a freQuest és a panelmenedzsert bérlő ügyfelek, így az ajándékok, sorsolások, pontok beváltását egy külön cég menedzseli és a kutatóknak csak a kutatásokra kell koncentrálnia.
A netpanel panelmenedzsment rendszer a frequest szolgáltatással együtt az egyik legjobb online adatfelvételt támogató rendszer a piacon, amely segítségéve nemcsak. költséget csökkent a vállalat, de a gyors adatfelvételi szolgáltatásokhoz is kiváló keretet biztosít ez a rendszer.
Kérjen ajánlatot vagy töltse le bemutatónak és ismerje meg részletesebben a szolgáltatást és az árakat.
Megoldásaink

Kutatásmenedzsment
A válaszadók minden egyes kérdőívkitöltéssel pontokat gyűjthetnek

Mintavétel
Egyszerűen és könnyen lehet beállítani mintákat és kvótafigyelés

Pontgyűjtés
Automatizált sorsolások és pontbeváltási modul segíti a munkát

Meghívók
Email sablonok és rendszerből történő meghívás email és push üzeneten keresztül

Adatbiztonság
Nagyvállalati igényeknek is megfelelő informatikai biztonság

Applikáció
Egyedi, cégreszabott appbérlési lehetőség a panelmenedzsment rendszer ügyfeleinek

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Legújabb cikkek

Most jöttem a KSH-ból: a minőségi piackutatás
Új piackutatási trendek: A KSH legfrissebb adatai alapján! Fedezd fel, hogyan változik a piac és a fogyasztói magatartás 2022-ben.

Az omnibusz szerepe és előnye a piackutatásban
Az omnibusz kutatások kulcsfontosságúak a piackutatásban, mivel lehetővé teszik a vállalatok számára, hogy gyorsan és költséghatékonyan szerezzenek be releváns piaci információkat. Egy omnibusz kutatás során

AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.

Ügyfélélmény: bevált receptek a profitnöveléshez
Ügyfélélmény: A siker titka. Szakértői podcastunk bemutatja, hogyan alakíthatja át a CX a vállalati eredményeket.”