Panelmenedzser
Amennyiben a freQuest kérdőívszerkesztő rendszer bérlő vagy, úgy egyértelmű, hogy a netpanel panelmenedzser rendszer a legjobb választás az online kutatásban részt vevő tagok menedzselésére, legyen az egy ügyféllista, vagy egy válaszadói közösség.
A freQuest kérdőívszerkesztő rendszer integráltan működik együtt a netpanel panelmenedzser rendszerrel és így a kutatók egyszerűen és könnyen tudják biztosítani, hogy a kutatásaik reprezentatívak legyenek a kívánt célcsoportra.
A válaszadói élmény kulcsfontosságú a minőségi adatfelvétele esetén, ezért is van lehetőség arra, hogy a kutatásokhoz egyedi meghívókat készítsenek a felhasználók, pontokkal jutalmazzák a válaszadókat, nyereményjáték sorsolásokat folytathassanak, a válaszadói közösség honlapján minden válaszadónak egyedi belépő felülete legyen és akár még applikáción keresztül is elérhessék válaszadóikat. A rendszer fókuszában a válaszadói aktivitás növelés és a gyorsabb adatfelvételek biztosítása áll.
- Ajánlatkérés menedzsment
- kutatásmenedzsment
- regisztrációs folyamat
- komplex szűrési feltételek
- meghívó szerkesztés és sablonok
- email küldés
- regisztráltak menedzselése
- nyereményjátékok, sorsolások
- utalványok és ezek beváltása
- válaszadói honlap és egyedi user oldal
- applikáció (egyedi megrendelésre)
- CSR
- tartalomszerkesztő
- Power BI dashboard (egyedi megrendelésre) stb…
Panel applikáció: Az alapszolgáltatás mellett a felhasználók külön díjért saját panel applikációt is bérelhetnek, amely segítségével nemcsak emailen, de push üzenetek és appon belüli üzenetek segítségével is meghívhatják paneltagjaikat.
Napi villámkérdés: A nehezebb célcsoportok elérését segíti a villámkérdés megoldás, amely segítésével pár nap alatt egy-egy kérdésre választ adnak a paneltagok, így segítve a célzást az alacsony penetrációjú célcsoportoknál.
Ügyfélszolgálat: A paneltagok ügyfélszolgálati feladatait szolgáltatásként is bérbe vehetik a freQuest és a panelmenedzsert bérlő ügyfelek, így az ajándékok, sorsolások, pontok beváltását egy külön cég menedzseli és a kutatóknak csak a kutatásokra kell koncentrálnia.
A netpanel panelmenedzsment rendszer a frequest szolgáltatással együtt az egyik legjobb online adatfelvételt támogató rendszer a piacon, amely segítségéve nemcsak. költséget csökkent a vállalat, de a gyors adatfelvételi szolgáltatásokhoz is kiváló keretet biztosít ez a rendszer.
Kérjen ajánlatot vagy töltse le bemutatónak és ismerje meg részletesebben a szolgáltatást és az árakat.
Megoldásaink
Kutatásmenedzsment
A válaszadók minden egyes kérdőívkitöltéssel pontokat gyűjthetnek
Mintavétel
Egyszerűen és könnyen lehet beállítani mintákat és kvótafigyelés
Pontgyűjtés
Automatizált sorsolások és pontbeváltási modul segíti a munkát
Meghívók
Email sablonok és rendszerből történő meghívás email és push üzeneten keresztül
Adatbiztonság
Nagyvállalati igényeknek is megfelelő informatikai biztonság
Applikáció
Egyedi, cégreszabott appbérlési lehetőség a panelmenedzsment rendszer ügyfeleinek
Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre
Legújabb cikkek
Inflációs várakozások 2024-re és az áremelkedések fogadtatása
Áremelkedések: Ismerd meg a lakosság 2024-es inflációs várakozásait, illetve az ügyfelek véleményét a szolgáltatók inflációkövető díjkorrekcióiról.
Az ügyfél-elégedettség mérés fontossága és mérőszámai
Fejleszd vállalkozásodat! Ismerd meg az ügyfélelégedettség kutatás módszereit és alakítsd ügyfélélmény stratégiádat.
Piackutató
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató, elemző kollégáját! Munkakörhöz tartozó feladatok: Akkor jelentkezz, ha És mit kínálunk cserébe? Ha magadra ismertél az
Az e-kereskedelem trendjei – 2024
Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,