Lassan itt az év vége és ilyenkor nemcsak számot vetünk az elmúlt évvel, de a következő évet is szemügyre vesszük, tervezzük a jövőt és ehhez szükséges az is, hogy megnézzük, hogy milyen trendek is formálják a piackutatási iparágat. Két kiváló és tapasztalt szakembert: Falus Tamást (Kantar Hoffmann) és Géczi Tamást (Inspira Research) kértem fel erre a beszélgetésre, hogy több nézőpontból is megvizsgálhassuk a Market Research iparágat formáló folyamatokat.
A beszélgetések során a 2022-es piackutatási cikkem trendjeit is górcső alá vettük, így szó esett a Quick&Clear kutatásokról, a Mixed Methods módszerekről, a dashboardokról, az ügyfélélményt nagyban befolyásoló egyre gyorsabb kutatási megoldásokról és természetesen az online térbe költözött kvalitatív módszerekről is. Ha kiváncsi vagy milyen kérdések foglalkoztatják a hazai piacvezető szakembereket, mi lesz 2023 piackutatási trendjei, akkor hallgasd meg te is ezt a közel 1 órás beszélgetést.
Hallgassatok minket. Ha nem tetszett, akkor osszátok meg velünk, ha tetszett, akkor ezt osszátok meg másokkal is. Köszönjük.
Itt is meg tudod hallgatni:
2022-es piackutatási trendek:
- Qucik & Clear: A gyors kutatásokra egyre nagyobb az igény?
- Mixed methods research: növekszik a kombinált kutatások iránt a kereslet?
- Dashboard: Több online dashbordot készítenek a piackutatók?
- Ügyfélélmény fókusz: Növekedett az ügyfélélmény alapú kutatások száma?
- Online kvalitatív módszerek: Maradnak-e az online térben a kvalitatív kutatások?
Itt is meg tudod hallgatni:
Spotify 2022-es trendek cikkét itt olvashatod el!