Ügyfélélmény
Mi az ügyfélélmény?
Az ügyfélélmény a fogyasztók egy adott termékkel, szolgáltatással vagy márkaélménnyel kapcsolatos benyomásainak összessége. Ez magában foglalja az ügyfelek érzelmeit, gondolatait és reakcióit, valamint az interakció során szerzett tapasztalatokat. Az ügyfélélmény befolyásolja az ügyfél elégedettségét, hűségét, ajánlási hajlandóságát és végül a vállalat növekedését.
- Ügyfél elégedettség: Mennyire elégedettek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal?
- Ügyfél hűség: Mennyire hűek az ügyfelek a márkához? Mennyire valószínű, hogy újra vásárolnak, vagy ajánlják a termékeket és szolgáltatásokat másoknak?
- Ügyfél elvárások: Milyen elvárásokkal rendelkeznek az ügyfelek a termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban?
- Panaszkezelés: Hogyan kezeli a vállalat az ügyfél panaszokat, és milyen hatással van ez az ügyfélélményre?
- Ügyfél interakciók: Milyen élményben részesülnek az ügyfelek a vállalattal való interakció során, beleértve a vásárlást, a támogatást és az ügyfélszolgálatot?
- Ügyfél elégedettségi felmérés: Segít mérni az ügyfelek elégedettségét a termékekkel, szolgáltatásokkal és az ügyféllel való interakcióval.
- Net Promoter Score (NPS): Egy mutatószám, amely méri, hogy az ügyfelek mennyire valószínű, hogy ajánljanak egy vállalatot másoknak.
- Ügyfél útvonalelemzés (Customer Journey Map): Az ügyfél útvonalelemzés segítségével megismerhetjük, hogy az ügyfelek hogyan érintkeznek a vállalattal, és milyen tapasztalatokat szereznek a folyamat során.
- Élmény pontok elemzése (Touchpoint Analysis): Az élmény pontok elemzése segít azonosítani azokat a pontokat, ahol az ügyfél interakcióba lép a vállalattal, és mérni az ezeken a pontokon szerzett tapasztalatokat.
- Emocionális elemzés (Emotion Analysis): Az emocionális elemzés segítségével meg lehet határozni az ügyfelek érzelmi reakcióit a vállalattal való interakció során.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és

Piackutató
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Kvalitatív kutatás újratöltve – a személyes beszélgetés és az AI szuperereje
Dr. Babocsay Ádám pszichológus, Eckert Péter, az NRC QualiPool medior kvalitatív specialistája, valamint Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője arról beszélgetnek, hogyan alakul át

Húsvéti szokásaink? Vannak még?
Közeledik a húsvét. Hogyan ünnepeljük a húsvétot? Mennyire igaz az, hogy vidéken még tartják magukat, de a városokból már kikoptak a hagyományok?