Write or call me and I will answer your questions
Telekom
Kik és miért gondolkodnak szolgáltatóváltáson? Hogyan tudod javítani az ügyfélélményt? Milyen új szolgáltatások lesznek sikeresek?
Kereskedelem
Melyek azok a trendek, amelyek átformálják a kereskedelmet? Hogyan tudják megtartani az üzletláncok a vásárlóikat? Mit keres a vásárló?
Ügynökségek
Adatokkal, információkkal segítjük az ügynökségi partnereink sikerét tracking, ad-hoc vagy omnibusz kutatásaink segítségével.
Media
Az újság, a rádió, a televízió, a streaming és az online piaci felhasználókról teljes képet nyújtunk ügyfeleink számára.
FMCG
Márkaismertség, csomagolástesztek, otthoni terméktesztek innovatív módszerekkel segítjük partnereinket termékeik fejlesztésében.
Közlekedés, utazás
Utazás, turizmus és minden jármű amit használ a lakosság. Ismerd meg a felhasználói és utazási szokásokat tracking kutatásaink segítségével.
Történelem tanárként és szociológusként végeztem a Szegedi Tudományegyetemen. Lassan 20 éve foglalkozom kutatással. Első szakmai tapasztalataimat közvéleménykutatásban szereztem, majd a médiaügynökségi kutatói lét ragadott meg néhány évre, míg az utóbbi bő 10 évet piackutatással töltöttem az NRC kötelékében, jelenleg kutatási igazgatóként.
Alapvetően rengeteg kutatási területtel foglalkozunk közvetlen kollégáimmal, de elsősorban média-PR-kommunikációs kutatások, FMCG, közszolgáltatások és turisztika vonalon mozgunk az elmúlt évtizedben, felhasználva ehhez a kvalitatív és kvantitatív kutatási módszerek tárházát, szemkamerás kutatástól, a klasszikus kvalitatívon át egészen az conjoint-analízisig.
Szeretem a munkám, hiszen mi piackutatók a világ valamely szeletéről szerzünk jobb megértést egy-egy projekt során, ami végül magánemberi látásmódunkra is kihat. Ezzel együtt szabadidőmben kerülök mindent, ami digitális, és azt hiszem, hogy fokozódó szimbiózisban élek a természettel.
Gépi dallamok – zenél a mesterséges intelligencia
A zenekészítő mesterséges intelligenciák, pl. a SUNO ismertségét, használatát és az az azokról kialakult lakossági benyomásokat vizsgáló kutatási eredmény.
Az e-kereskedelem trendjei – 2024
Az NRC-nél évtizedes távlatban látjuk az e-kereskedelmi trendeket (is), hiszen a legnagyobb magyar online kutatócégként szakmai kötelességünk ezt a területet (is) mérni. Éveken keresztül néztük,
AI és lakosság – mi történt a nyáron?
Még nincs egy éve, hogy a ChatGPT berobbant az életünkbe, s mi máris a harmadik mérést végezzük el a lakosság körében. Az AI alkalmazásokat és azon belül a ChatGPT-t rendszeresen használók aránya viszont egyhelyben topog.
Psychologist instead of AI?
Psychotherapist and New York Times bestselling author Esther Perel is one of the sharpest and most original voices on modern relationships today, and she gave a talk at BrainBar in Budapest in September. Written by Szilvi Szücs.