E-kereskedelem tracking

Az e-kereskedelmi trendek rendszeres vizsgálata már évtizedes hagyomány az NRC-nél. A folyamatosan változó és bővülő e-kereskedelmi piacot mi is egy fokozatosan változó és bővülő, évi kétszer futó lakossági trackinggel fedjük le.

Ma Magyarországon lényegében minden internet használó valamilyen mértékig online vásárló is. Közöttük kutatjuk immár hosszú évekre visszamenőleg, hogy:

  • Mennyit, milyen gyakran vásárolnak online?
  • Mennyit költenek online vásárlásokra?
  • Milyen eszközről vásárolnak?
  • Hogyan fizetnek?
  • Milyen árukat és szolgáltatásokat vásárolnak meg online?
  • Hogyan alakulnak a webshopokkal kapcsolatos elvárások?
  • Melyek a jelentős e-kereskedelmi márkák és platformok és hogyan alakul a megítélésük?
  • Milyen mértékű az elégedettség, melyek a jellemző panaszok?
  • Milyen promóciók azok, amelyek felkeltik a figyelmet?
  • Honnan vásárolnak?
  • Mit gondolnak az ázsiai webshop márkákról?
  • Milyen AI funkciókat kedvelnek?

Törekszünk arra, hogy a tracking kérdések mellett az aktuális kérdéseket is lefedjük, így minden évben, a tavaszi és az őszi hullámban is egyedi, ad hoc kérdéssorral gazdagítjuk a tanulmányt megvásárlók ismereteit.

Ha vannak speciális e-kereskedelemmel kapcsolatos kérdéseid, amelyeket nem tartalmaz a kérdőív, az előfizetőknek 10 kérdés erejéig módjuk van ezeket beépíteni a kutatásba.

A tanulmányhoz éves előfizetéses alapon lehet hozzáférni, ami évi két tanulmányt tartalmaz. A részletekért és az árajánlatért töltsd le a bemutató anyagot!

Facebook
Twitter
LinkedIn

Bemutató anyag letöltése

bf303407-e4e6-4477-8e8d-83a4a22dcd3f