News

NRC employee research

NRC employee tracking research summary

What comes instead of 8 hours of work, 8 hours of rest, 8 hours of fun? - find out in our employee survey The classic, and the one that younger people tend to

NRC piackutatási trendek|NRC fenntarthatóság filozófia

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend

Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends

The new normal - 2022 consumer trends

A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is

News

Karácsonyi támogatás

Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

News

Is representativeness in danger?

In the 19th episode of the Research and more podcast, we talked about what to look for if you want truly representative research.

News

Burgeoning podcast market

In the 18th episode of the Research and more podcast, we discussed the evolution of the podcast market in the light of data and experience.

NRC employee research

NRC employee tracking research summary

What comes instead of 8 hours of work, 8 hours of rest, 8 hours of fun? - find out in our employee survey The classic, and the one that younger people tend to

NRC piackutatási trendek|NRC fenntarthatóság filozófia

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend

Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends|2022 consumer trends

The new normal - 2022 consumer trends

A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is

News

Karácsonyi támogatás

Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

News

Is representativeness in danger?

In the 19th episode of the Research and more podcast, we talked about what to look for if you want truly representative research.

News

Burgeoning podcast market

In the 18th episode of the Research and more podcast, we discussed the evolution of the podcast market in the light of data and experience.

en_USEN