Mobiletnográfia
A mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes használni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók természetes környezetben történő viselkedésére és tapasztalataira. Ez a módszer különösen hasznos olyan helyzetekben, amikor a résztvevőknek valós időben kell visszajelzést adniuk, például termékhasználat vagy élmény alatt.
Az NRC mobiletnográfia kutatási módszerét akkor érdemes választani, ha a vállalatok mélyreható betekintést szeretnének szerezni a fogyasztók viselkedésébe és véleményeibe valós környezetben és valós időben. Ez a módszer segít a vállalatoknak abban, hogy pontosabb képet kapjanak a fogyasztók valós viselkedéséről és reakcióiról.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket valós környezetben, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással valós használat során.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen dokumentálhatják tapasztalataikat, észrevételeiket a termék használata során.
- Fényképes dokumentáció: A résztvevők képekkel vagy videókkal is dokumentálhatják tapasztalataikat, hogy még pontosabb képet adjanak a termék használatáról.
Egy FMCG vállalat, amely új otthoni takarítószert tesztel, az NRC mobiletnográfia módszerét használhatja. A résztvevők otthonukban tesztelik a terméket, és naplózzák tapasztalataikat, gondolataikat a termékkel kapcsolatban. Rögzíthetik, hogyan használják a terméket, milyen hatékonysággal bír a takarítás során, milyen az illata, az állaga, stb. Ez a módszer lehetővé teszi a vállalat számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC mobiletnográfia kutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.
Request for quotation
Contact us with confidence
Latest articles
Rab Árpád – Sági Ferenc: Élet 3.0 – Elveszi-e munkádat a mesterséges intelligencia?
2024.11.06.
No Comments
Rab Árpád és Sági Ferenc elemzik, hogyan formálhatja át a mesterséges intelligencia a munkaerőpiacot és a technológiai jövőt.
Ezt most hová tegyem? – hulladékok lakossági kutatása, I. rész
2024.10.21.
No Comments
A cikksorozat a hulladékhoz való viszonyunkat vizsgálja. Ebben a lakosságra vonatkozó cikkben az elemeket, elektronikai eszközöket, égőtesteket, mint hulladék típusokat és azok kezelési módszereit vizsgáljuk.
Miért várat magára a Service Design forradalom Magyarországon?
2024.10.04.
No Comments
Miért nem terjedt el a Service Design Magyarországon? Kihívások, AI szerepe, és a KKV-k digitalizációs hiányosságai, melyek akadályozzák az innovációt.
Gépi dallamok – zenél a mesterséges intelligencia
2024.09.03.
No Comments
A zenekészítő mesterséges intelligenciák, pl. a SUNO ismertségét, használatát és az az azokról kialakult lakossági benyomásokat vizsgáló kutatási eredmény.