Online blogkutatás
Az online blogkutatást akkor érdemes alkalmazni, amikor a vállalatok kíváncsiak a fogyasztók mélyebb és részletes véleményére, érzéseire és tapasztalataira. Ez a módszer kiválóan alkalmas arra, hogy a vállalatok betekintést nyerjenek a fogyasztók hosszabb távú véleményalkotási és használati tapasztalataiba.
Az NRC online blogkutatását akkor érdemes választani, ha a vállalatok számára fontos a hosszabb távú felhasználói tapasztalatok megértése, például új termékek vagy szolgáltatások tesztelése során. Ez a módszer különösen értékes az olyan termékek esetében, melyek használati élménye idővel változhat.
- Termékhasználati tapasztalatok: Megértheti, hogyan használják a fogyasztók a terméket hosszú távon, milyen problémákkal, előnyökkel találkoznak.
- Felhasználói elégedettség: A vállalat képet kaphat arról, hogy a fogyasztók mennyire elégedettek a termékkel, szolgáltatással.
- Termékfejlesztési javaslatok: A vállalat megismerheti, hogy a fogyasztók milyen továbbfejlesztéseket, változtatásokat szeretnének a termékben látni.
- Naplózási feladatok: A résztvevők rendszeresen jegyzetelhetnek tapasztalataikról, észrevételeikről a termék használata során egy zárt online blogfelületen vagy a részükre kiküldött kérdőívben.
- Nyitott kérdések: A résztvevők szabadon oszthatják meg tapasztalataikat, gondolataikat a termékről, szolgáltatásról.
- Vlog és Fotók: saját magukkal interjúkat készíthetnek, fotózhat és ezeket feltölthetik a zárt blog rendszerükben.
Egy távközlési cég, amely új otthoni set-top boxot szeretne tesztelni, az NRC online blogkutatási módszerét alkalmazhatja. A cég kiválaszt néhány fogyasztót, akiknek otthonába eljuttatja a teszt eszközöket. A fogyasztók naplózhatják használati tapasztalataikat, visszajelzéseiket az eszközről egy online blogon, ami lehetővé teszi a cég számára, hogy valós időben nyomon kövesse és elemezze az adatokat.
Az NRC online blogkutatásának használata elősegíti a vállalatok számára a felhasználói tapasztalatok mélyebb és hosszú távú megértését. A vállalatok a termékeikkel, szolgáltatásaikkal kapcsolatos közvetlen visszajelzéseket kaphatnak, amelyek segíthetnek a termékfejlesztésben, a felhasználói elégedettség növelésében és az ügyfélkapcsolatok javításában.

Ajánlatkérés
Keressen minket bizalommal
Legújabb cikkek

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?
2025.05.06.
Nincs hozzászólás
2024 a mesterséges intelligencia éve volt – a generatív MI körüli technológiai hype sok vállalatnál háttérbe szorította az ügyfélélmény fejlesztését. A fókusz a költséghatékonyságra és

Piackutató
2025.04.22.
Nincs hozzászólás
Magyarország legnagyobb online piackutató cége, az NRC keresi piackutató kollégáját! Ha magadra ismertél, akkor várjuk jelentkezésed.

Kvalitatív kutatás újratöltve – a személyes beszélgetés és az AI szuperereje
2025.04.17.
Nincs hozzászólás
Dr. Babocsay Ádám pszichológus, Eckert Péter, az NRC QualiPool medior kvalitatív specialistája, valamint Klenovszki János, az NRC alapítója és vezetője arról beszélgetnek, hogyan alakul át

Húsvéti szokásaink? Vannak még?
2025.04.03.
Nincs hozzászólás
Közeledik a húsvét. Hogyan ünnepeljük a húsvétot? Mennyire igaz az, hogy vidéken még tartják magukat, de a városokból már kikoptak a hagyományok?