Hírek

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”

Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.
Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója
Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend
Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is

Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!

Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.

Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem
A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.

Berobbanó podcast-piac
A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.

Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.

Fenntarthatóság: „Tudjuk, hogy ezzel foglalkozni kell, mégis kivárunk”
A napokban lett 96 éves Sir David Attenborough, aki mindannyiunk számára megszerettette és jó értelemben emberközelbe hozta az állatokat és a természetet. Közel a “százhoz”

Lezárul a Pandémia Index kutatásunk, két évvel az első hullám kezdete, a karantén magyarországi bevezetése után.
Nem folytatjuk tovább, de nem azért, mert a Covid teljesen eltűnt. Az ukrajnai háború kitörése óta várakozásaink, jövőképünk, aggodalmaink már nem annyira Covid és hatásai

NRC munkavállalói tracking kutatás összefoglalója
Mi jön a 8 óra munka, 8 óra pihenés, 8 óra szórakozás helyett? – megtudhatod a munkavállalói kutatásunkból A klasszikus, a fiatalabbak által inkább csak

TOP 5 2022-es hazai és nemzetközi piackutatási trend
Az elmúlt években ugyan csökkent a klasszikus piackutatási szolgáltatások imázsa, azonban az adatszolgáltatás, az elemzői tudás és az adatvizualizáció iránti igény növekedett. A vállalatokon belül

Az új normális – 2022 fogyasztói trendek
A COVID19 nemcsak a munkavégzésünkre, a tanulási lehetőségeinkre, az utazási, vásárlási, szórakozási és minden egyéb szokásunkra volt hatással, hanem arra is, hogy mi, mit is

Karácsonyi támogatás
Idén is segített az NRC: ezúttal az Ökumenikus Segélyszervezet Országos Adventi Pénzadománygyűjtéséhez csatlakoztunk.

Veszélyben a reprezentativitás?
A Research and more podcast 19. adásában arról beszélgettünk, hogy mire érdemes odafigyelni, ha valóban reprezentatív kutatást szeretnénk?

Munkavállalói kutatás az NRC-től (infografikával)
Az NRC munkavállalói kutatásának tanulmánya már elérhető!

Fenntarthatóság Tracking: már megvásárolható az őszi hullám tanulmánya
Infografikára tettünk néhány adatot, és a tanulmány témaköreinek listáját.

Webáruházból a fa alá – karácsony és e-kereskedelem
A magyar internetezők 35 százaléka biztos benne, hogy legalább egy ajándékot online fog megvásárolni – a legtöbben játékot és könyvet vennének a neten.

Berobbanó podcast-piac
A Research and more podcast 18. adásában a podcast-piac alakulásáról beszélgettünk az adatok és a tapasztalatok tükrében.

Médiafogyasztás és digitális ragaszkodás
A Research and more podcast 17. adásában az Internet Hungaryn tartott előadásaink szolgáltattak beszédtémát.
További cikkeink

CX 2025: stratégiai újraélesztés vagy végleges háttérbe szorulás?

Piackutató


Húsvéti szokásaink? Vannak még?

E-kereskedelem trendek 2025: A piac újrarendeződése és a hazai webshopok kihívásai

Spájzolás vagy költés? Befektetés vagy haláltánc?

Van, aki forrón szereti? – A lakosság megélése a 2024-es nyári hőmérséklet kapcsán

Adatvizualizáció, Python, szerelem

Piackutatási trendek 2025: társadalmi és technológiai trendek, amelyek hatással vannak a világunkra

2025 – 25 éves az NRC és a hazai online piackutatás

Tényleg a január a leginkább téli depressziós hónap?

Data Processing, adatmenedzser
Letölthető infografikák

Válogass az NRC letölthető infografikák között, használd fel az adatokat, amelyeket találsz, de kérlek mindig hivatkozz ránk.