Aktívak a magyar Facebook-használók

nrc-marketingkutato
A rendszeresen internetező magyarok csupán egytizede nem regisztrált soha a Facebookra, négyötödük legalább hetente, kétharmaduk pedig minden nap látogatja, használja a legnagyobb közösségi oldalt.

Az Facebook kutatás kapcsolódó infografikája itt érhető el.

A Facebook leginkább a kapcsolattartásban elengedhetetlen platform: a használók 80 százaléka igen fontos szerepet tulajdonít neki abban, hogy barátaival, ismerőseivel kommunikálni tudjon. Több mint felük a tájékozódásban, információszerzésben is meghatározónak érzi, a szórakozásban, játékban ellenben csak egynegyedük tartja fontosnak. A Facebook-júzerek persze nem csak gyakran látogatják a közösségi hálózatot, hanem ha már ott vannak, aktívan részt is vesznek annak életében. Az NRC februári kutatását megelőző egy hétben a 76 százalékuk küldött üzenetet, 31 százaléka posztolt ki saját gondolatot, élményt, 32 százaléka töltött fel fotót, és 9 százaléka osztotta meg éppen aktuális tartózkodási helyét. Idegen tartalmak megosztásában is sokan jeleskedtek: minden második Facebook-használó osztott meg valamilyen internetes hírt, és minden negyedik osztott meg videót. Játékkal 28 százalék ütötte el az időt, mások posztjaihoz, fotóihoz 57 százalék írt kommentet, valamilyen eseményhez pedig 24 százalék csatlakozott egy hét leforgása alatt.

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Digitalizálódnak a játszóterek

Hiánypótló felmérést végzett az NRC Piackutató, amikor megvizsgálta a gyerekek internetezési szokásait. A VMRkids 2007 kutatás eredményeiből többek közt kiderült, hogy már a 6

Vásárlás az interneten 2007

Napjainkban az internetet nem pusztán szórakozásra használjuk, hanem egyre nagyobb jelentősége van az internet hasznos funkcióinak is. Rohanó világunkban mindannyian igyekszünk a lehető leggyorsabb

|

Tudatos vásárlók az internetezők

Tíz internetezőből kilenc használja a világhálót arra, hogy vásárlás előtt tájékozódjon az adott termékről, szolgáltatásról, összehasonlítsa a különböző gyártók, forgalmazók kínálatát, és ez alapján

Védjük meg stratégiai cégeinket

Az NRC Piackutató Kft. reprezentatív kutatásából kiderül, hogy a magyar 18-45 év közötti, AB státuszú és gépjárművel rendelkező lakosság túlnyomó többsége, 85 százaléka nem