Generációk a közösségi médiában (letölthető prezentáció)

A 40 év alattiak körében szinte mindenki internetezik, és ma már az X generációban is bőven 90% felett van az internetezők aránya. Hét internetezőből hat pedig a közösségi médiát is rendszeresen használja.

De vajon megfigyelhetők-e különbségek az egyes generációk közösségimédia-használatában? Ugyanazokat a platformokat látogatják, vagy igaz az a vélekedés, hogy a Z generáció már nem érhető el a Facebookon? Milyen szituációkban, mire és hogyan használja egy X generációs a social media felületeket, és eltér-e ez a fiatalok szokásaitól? Beszélhetünk-e már függésról, és milyen változást hozott ebben a pandémia?

Az NRC friss adatait Kurucz Imre mutatta be a Social Media 2021 konferencián. A prezentáció most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|||

Nem kell a púder

A nők azok a különös teremtmények, akik képesek reggelente korábban kelni csak azért, hogy eltüntessék a kialvatlanság okozta szem alatti karikákat. Persze előkerülhet még

|

Leginkább tudni kell, hogy mire vagyok kíváncsi

„Lehet, hogy itt az ideje egy olyan típusú megújulásnak, hogy sokkal szórakoztatóbbá, játékosabbá, kicsit a kérdezett autonómiáját megerősítendő módon kellene csinálni.” – Kőszegi András

Mivel böngészik a magyar?

A Statcounter adatai szerint 34 százalékos részesedéssel még mindig az Internet Explorer a legtöbbek által használt böngésző a világon, és Európában is nagyjából ugyanannyi

hu_HUHU