Egyetemi oktatás és kutatás az NRC támogatásával

Instant Market Research


IMR: gyorsabb, költséghatékonyabb kutatás

Az NRC Kft. az Instant Marketing Research szoftver (IMR) kifejlesztésével egy olyan komplex piackutatási szoftvert hozott létre, amely online kvalitatív piackutatási eszköztárával egyedülálló a jelenlegi hazai piackutatási környezetben.

Ingyenes oktatási célú használat egyetemeknek

Az Instant Marketing Research egy platform keretén belül ad lehetőséget kvalitatív és kvantitatív kutatási eszközök használatára nemcsak a marketingkutatással és piackutatással foglalkozó vállalatok részére, hanem a felsőoktatási intézmények, egyetemek részére is.

Az Instant Marketing Research szoftver az egyetemek és felsőoktatási intézmények számára oktatási célra ingyenesen használható. 

Az IMR kutatási eszköztára
  • online fókuszcsoport (SpeedSession)
  • online fórumkutatás (Chatspace)
  • online (mély)interjúk (Face2Surface)
  • online blogkutatás (ResearchonGo)
  • játékok: a szavazás, a kvíz, a projektív technikák és a kérdőívkérdés
Funkciók, oldalak
  • Az IMR meghívó rendszer és a címlista kezelő panel segítségével tudjuk a válaszadók emailen keresztül meghívni a kutatásokban való részvételre. Ez akár egyénileg, akár csoportosan is történthet. 
  • Az IMR-ben a fejlesztés során létrehozott kutatói oldalon (nézetben) a kutatások létrehozását, menedzselését lehet végezni.
  • Az ügyféloldali nézetben a megbízók tudják nyomon követni az aktuális projektjüket
  • A válaszadói oldalon a résztvevők saját feladataikat, projektjeiket látják, jelen lehetnek a beszélgetéseken

Instant Market Research
Az egyetemeken oktatási célra ingyenesen használható IMR rendszerhez applikációt is fejlesztett az NRC

Platformfüggetlen és applikáció is van hozzá
  • Az Intant Marketing Research rendszer kialakítása platformfüggetlen: a reszponzív megjelenés mellett külön IMR applikáció is kifejlesztésre került.
  • Az app megkönnyíti a használatot, hiszen az ügyfelek, válaszadók bármilyen kisksépernyős eszköz, okostelefon vagy tablet segítségével is bekapcsolódhatnak a projektekbe.
  • Az IMR applikáció minden nagyobb operációs rendszeren, minden okoseszközön futtatható. A szoftver és az elkészült Instant Market Research honlap is több nyelven használható. 

További információk az Insight Marketing Research platformról (IMR home page)

Az egyetemek az alábbi rövid regisztráció segítségével tudnak érdeklődni az IMR online piackutatási szoftver oktatási célú ingyenes használatával kapcsolatosan:

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei

Interjú Sági Ferenccel és Ur Frigyessel

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Sági Ferenccel és Ur Frigyessel Sági Ferenc NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Minden jöhet, de a tavasz ne

Interjú Molnár Judittal és Fedor Mariannal

Bábel-Szücs Szilvia interjúja Molnár Judittal és Fedor Mariannal. Molnár Judit NRC Marketingkutató, tanácsadó Tavasz, nyár, ősz vagy tél? Melyik a kedvenc évszakod? Nincs kedvenc évszakom, inkább

QR kódos mobilfizetés

Havi egyszeri ATM használat vs QR kódos mobilfizetés Egyre több lehetőség áll rendelkezésre a készpénzen kívül mint fizetési eszköz. Bár úgy tűnik, hogy a