Megkérdeztük a médiafogyasztót (letölthető prezentáció)

Hogyan változtak az elmúlt időszakban a médiafogyasztási szokások? Nőtt vagy csökkent az egyes platformokon töltött idő? És mit gondolnak a médiafogyasztók: mi fog változni a következő egy évben?

Hogyan működnek a hirdetések az egyes médiafelületeken? Hol érzik az emberek a reklámokat leginkább figyelemfelkeltőnek, és hol érzik azt, hogy leginkább nekik szólnak? Melyik felületen képesek a hirdetések leginkább felkelteni az érdeklődést?

Sági Ferenc Internet Hungaryn tartott előadásából mindez kiderül. A prezentáció – benne az NRC friss adataival – most letölthető.

Prezentáció letöltése

Facebook
Twitter
LinkedIn
Beszélgessünk!

Írj vagy hívj fel és választ adok kérdéseidre

Segítünk abban, hogy a piackutatás egy gyorsan megtérülő befektetés legyen!
Klenovszki János további cikkei
|||||||

NRC CUSTOMER XPERIENCE INDEX

Az NRC Customer Xperience index terméke 2017 nyara óta követi nyomon az egyes márkák által nyújtott ügyfélélmény alakulását. A jelenleg 108 ezer fogyasztói visszajelzést tartalmazó

Media Hungary 2019 – Siófok

3 NRC előadás, 2 előadó és egy jó hangulatú konferencia Az NRC mint minden évben most is exkluzív kutatási adatokat mutat be a Média